“ Çekilmiyor inan nazı !”
Hiç acımaz ciğerini
Söker inan o el kızı !
Kıvırıp da bileğini
Büker inan, o el kızı !
“ Ah şu kem gözler var ya !
Seninle ne güzel, geçiniyorduk
Bilmem ki ayrılık, nedeni neydi ?
Her sene örnek çift, seçiliyorduk
Ellerin bu aşk’a, nazarı deydi !
“ Yazıklar olsun !”
Bu dünyada hiç gülmedim
Eller yanlış yaptı bana !
Yaraladı bak ölmedim
Diller yanlış yaptı bana !
“ Başkaları gülerken ”
Valla öyle böyle değil
Bu dert bizi, bağlıyor bak !
Haksızlığa verme meğil
Emekli kan ağlıyor bak !
“ Umuda doğru !
Güzel olsun haberi
Her gün olsun o bekler !
Kalmadıkça değeri
Emeklimiz emekler !
" Ah şu hayat şartları !
Ne yapsın bu geçim derdi
Bırakıyor gönlü gamda !
Sinirleri harbi gerdi
Emeklinin gözü zam da !
" Almanya bizi kıskanıyor "
Üç kuruşa geçiniyor
Dalmış umut hayaline !
Seyyane bir zam bekliyor
Emeklinin Vay haline !
“ Tuzu kuru aldırmaz !”
Hayat nasıl yaşanır
Emekliye sorun siz !
Bu yük nasıl taşınır
Emekliye sorun siz !
“ İstisnalar kaideyi bozmaz vesselam !”
Görünce gözlerim, tasdiklerim ya
Tespitim dostlarım, inan doğrudur !
Canlılar içinde, yalan dünya da
En büyük felâket, insanoğludur !
“ Deli gibi, âşkla sevmek !”
Bu hayatta aşkla gülmek
En çok sana yakışıyor !
Seviyorum seni demek
En çok sana yakışıyor !




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!