Gönül uslanmaz olmuş, pervasız bir âteş-baz,
Nâ-çar kalmış zaman, ne bir ümit var ne bir niyaz.
Gurur ve benlik pâ-mâl oldu aşkın eşiğinde,
Sûz-i dil olmuş yangın, yüreğin en derininde.
Vuslat ki artık nâ-mümkün, ufuklar karanlık,
Ruh büsbütün sitem-zede, her nefes bir anlık.
Tünemiş yalnızlık kaldırımına, gözler giryân,
Bir Şeb-i Yelda şehrinde mahpus kalmış bu can.
Kayıt Tarihi : 31.03.2026 18:13:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




sakaryadan diyarbakıra selamlar...
bizden de size küçük bir hediye;
.
...
.
bütün kutupların birleştiği yere
gelir misin benimle desem,
mesela orta mescid çayhanesinde
bir sade türk kahvesi içmeye;
aklın arkada kalmadan,
kaygılanmadan hiç,
hiç tasasız, kanatsız, uçan halısız,
kanayan bir yıldız gibi beyaz izli ışıklarla,
gelir misin…,
.
...
.
TÜM YORUMLAR (1)