Geçit vermez yollar...
Gün görmüyordu yüzler,
Kimi toprağa,
Kimi denize,
Kimi göğe,
Sevinçler, hüzünler art arda geliyor,
bir gündüz bir gece sanki geçen,
bir film şeridinden geçer gibi geçiyoruz hayattan…
Çocukluk, gençlik, ihtiyarlık peş peşe geliyor,
üç ben santim sanki atlanan,
Çabucak geçiyor zaman,
Anlamadan…
Yetmiyor doya doya yaşamaya,
Yaşatmaya, yaşattırmaya…
Çabucak geçiyor zaman,
Geç kalırsak…
Ya gün biter,
Karanlığa gömülürsek,
Ya sevi biter,
Hüsrana uğrarsak…
Geç kalsan da...
Zor da olsa öğreneceksin
Ama geç kaldım demeyeceksin,
Öyle ki artık;
Herkese gidecekmiş gibi bakacaksın,
Geç diyor...
Bak yine sabah oluyor,
İçtiğim sigara hasret tütüyor,
Sonra bir gülümseye geçiyor gözlerimden,
Umut diyor,
Gece...
Güzel bakmıyor gece
Oysa ayışığı asılı gökte.
Biraz kara
Biraz aydınlık
Ne uzundur gece,
Ne tenhadır,
Ne zifiridir bazen,
Sarmaş dolaş olun sokaklar,
Boylu boyunca uzanın caddeler,
Gün ışıyana kadar,
Gece diyorum taptaze
Yeni tanışıyormuş gibi.
Dinliyor dostane,
Bıkmadan usanmadan,
Ne varsa yürekte,
Sevinci kederi.




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!