Adam, andımızdan muzdaripsin,
Türkiye Cumhuriyeti Devletinin T.C. sinden gocunursun,
Milletvekili yemininden hoşnut değilsin,
Bu milletin adından rahatsızsın,
Dalgalanan al beyaz bayrağından haz almazsın,
İstiklal Marşını okumazsın,
Olmadı…
Ne gündüzün aydınlığına,
Ne de gecenin karanlığına
Sığınamadı ruhum…
Olmadı…
Şiire döktüm olmadı,
Cümle yazdım okumadı,
Söz söyledim işitmedi,
Söyle kime derdimi yanayım…
Ne roman oldu hayatımız,
ne de küçük bir kesit.
Tebessümler resimlere yansıdı,
şiir gibi de yaşamadık…
Düşleri yazdık satır satır,
başka başka hayatlara…
Saydım,
Bir elimin beş parmağını geçmedi dost bildiklerim.
Yandım,
Anlamadı sevdiğim dediklerim.
Kırıldım,
Teselli olmadı eş dost gördüklerim.
Kitabına uyduramadık,
Yaşayamadık doyasıya,
Yüreğimizdeki sevdayı.
Kitabına uyduramadık,
Anlamadılar, sevdiremedik
Başka bir lisan bulmalı,
Böyle ırak mesafelere.
Kelimeler yetmiyor,
Cümleler ifade etmiyor...
Başka bir anlatımı olmalı,
Olmalı…
Tanımladığınız değil,
Tamamlayanınız olmalı.
Kalabalığınız değil,
Yalnızlığınızı alan olmalı…
Olmasa...
Ne yol olsa ne yolcu,
Ne han olsa ne hancı.
Ne derya olsa ne limancı,
Ne sandal olsa ne sandalcı...




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!