Gelip dolmuyor kalbime,
ha deyince yakalanmıyor,
düğüm olmuş çözülmüyor,
mutluluk…
Gelip vurmuyor yüreğimden,
Ne yana dönsem sen çarpıyorsun yüreğime,
Ne düşünsem sen geçiyorsun önüne,
Ne tarafa baksam sen geliyorsun gözlerime,
Ne konuşsam adın takılıyor dilime,
Ne yana uzatsam tutacaksın sanıyorum elimi,
Uyanıp gelsen,
Git başımdan demiyorum
Gel şuraya,
Boş kaldı yüreğim,
Seni seviyorum.
Git başımdan demiyorum,
Gelmesen aklıma,
tutsan yüreğimden.
Çıkıp gelsen,
kapıyı vurmadan.
Gelmesen aklıma,
Gereği yok...
Başka göğe gerek yok,
Başka söze de
Başka yüze gerek yok,
Gelecekmiş gibisin...
Barışmış sanki gözlerin gözlerimle
Kurmuş gibi köprüğü yüreğin
Uzanan bir yol kısalmış gibi
Tutacakmış gibi ellerin ellerimi...
Yıllar var ki arıyorum
Diller var ki her nefeste anıyorum
Yollar var ki yürüyorum
Ulaşmak zor sana imkansızım...
Aşılmaz gönül dağın çaresizim
Geceye yazmalı…
Geceyi yazmalı,
Gökyüzünün gizemini,
Yıldız, yıldız ışığını,
Duru su kadar sessizliğini,
Geceyim...
Geceyim hep gece,
Öyle zamansız,
Öyle vakitsiz,
Öyle ki düşe kalka saatler...
Geldi geçti ömür...
Unuttuklarım vardı,
Yüreğime gömdüklerim,
Bir buket hazanı üzerine savurduklarım oldu...




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!