Kalmamışsa o bir bardak çayın hatırı,
Yitmişse damağında yediğimiz birkaç lokmanın tadı,
Sinmemişse kokum üzerine,
Şiirlerim değmiyorsa yüreğine,
Gidiyorum ben haberin olsun…
Gıptayla baktım...
Bir kaleme gıpta ettim,
Dökülen kelimelere,
Dizilen satırlara,
Şiirlerine sözlerine yaren oldum...
Gidenler olmuş...
Bırakıp anıları,
Kesip selamı sabahı,
Boş verip zamanı,
Gidenler olmuş meçhule...
Yürür gider,
Elini sallar geçerdi insan,
Tartabilseydi yüreğindeki sevdayı…
Yazar çizer,
Kağıdı kalemi atardı insan,
Çokta umutlu değilim gözlerinden,
kırk kalemle yazar,
yüreğimle sever
ama bir kalemde de silerim kalbimden…
Çokta sıcak değil yüreğin,
Giderim...
Bir fırtınaya yakalanmış düşüm,
Sığ bir hayale sığmaz yüreğim.
Bir yaşamı harcamış bedenim,
Yolcu yolunda gerek der giderim...
Ne severken sorarlar,
ne sevilirken.
Ve yüreği kevgire çevirirler…
Ne gelirken sorarlar,
ne giderken.
Giderler…
Sıkı kapatın göğüs kafesinizi
Girmesin kimsecikler
Darmadağın eder giderler…
Geçmeyin yanımdan yakınımdan yöremden
Vermeyin selam uzaktan yakından,
Aşk içinse…
Girmeyin boşu boşuna hayallere,
Gelmeyin düşlere,
Günler geçer,
aylar gelir gider.
Mevsimler gelir,
kimisi hiç gitmez.
Bayramlar olur,
dağ dağa kavuşur




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!