sevincime dol
acıda ölüm saklı
yolu bularak
kendini vurdu gitti
yangın içinde
dağıtsam dedim
bir günlükte olsaydım
sil baştan yine
güne yeni dolsaydım
ayağım titrer
dağlar taşlar çağırsın
soyundun benliğimde
ağlar başlar bağırsın
koyundun benliğime
kimdi desem taş olur
benliğime dökünce yapraklara inatla
uzunca çizgisidir yağışa duyduğunla
tiz sirke kükremesi kalır yeğniliğime
soyduğunla bilince kabuklanır yarası
ayazını kusuyor karanlığında gecem
benliğinde sökülsün
kellerle konuşurken
yenliğinde dökülsün
ellerle konuşurken
yıktın sırça sarayı
koşabilir miydin dere tepe
bir uçurtmanın altında
özgürce ve kuş gibi
cıvıldaşıp
içinden gelince
beni bırakıp gitme
çıldırmaz yere göğe
karanlığından itme
çaldırmaz vara yoğa
korkar mıyım ovada
aşınıyordu
yaşadığı cıvıldayan yerdeydi
kuşların yüreği gibi kıpırdak
alışamamıştı şehre
darmadağın yuvaları
bende kalır aklı içi yandıkça
süremi tersine bozuldu bağım
geceme karardı günü andıkça
gülüne bülbülü üzüldü çağım
yağdıkça ağıyor delin boranı




-
Gül Gedik
-
Hilmi Serdengeçti
Tüm Yorumlaryuregınıze saglık çok guzel bi şiir aşkın yoklugunu anlatıyor maviliklerde esen kalın.tebrikler...
Haftanın şairi seçilen Ozan EFE' yi kutluyorum.
NİCE BAŞARILARA
Türk Şairler Birliği grubu