ağustosun beşiydi
yıl iki bin dokuz
hı dedim çayım geldi
yeğen mustafa şip şak
çay terimi aldı
çanına ot tıkamalı
bu yüreğin
sevi dili verimsiz kısır
canım dediğinden
anla bir geçiyor
neredeydi ki
atın üstünde eros
gülüşü hınzır
gül goncasında alı
gözlerinde ok
ayın burcunda hale
döner gelirsen ele
söylediğim de şimdi
çiğdemle güzel lale
bostan tarlası karpuz
söz arasında gücü
köprü altı karanlık
çekildiğim bir anlık
deveboynu hörgücü
el ayağında kasınç
sessiz odanda
yine yalnız
geçer mi ağladığın günler
sevin eğlen
seviş sevgilen
sen olunca yanımda
dolunaydan serince
esen bunca anımda
yolunaydın derince
boyun bükene güle
dağ çiçeğim
taş kekiğim
kardelenim
asi fırtınam
ayaza kara buza
tipiye karaya beyaza
kırılır kaleminde incecik çizgi
sırtı taş duvara deydi deyeli
yırılır aleminde gencecik izgi
uzunca kulvarı baydı bayıla
kırmızı karanfil kokusuna gir
şehir dediğin kolay
sevilecek şey midir
göğünden mavi olay
savılacak ney midir
zehir dediğin tuzak




-
Gül Gedik
-
Hilmi Serdengeçti
Tüm Yorumlaryuregınıze saglık çok guzel bi şiir aşkın yoklugunu anlatıyor maviliklerde esen kalın.tebrikler...
Haftanın şairi seçilen Ozan EFE' yi kutluyorum.
NİCE BAŞARILARA
Türk Şairler Birliği grubu