çok güzel bir hayatı var :)
Nice yollar aştım' da geldim.
Ayaklarımda pas tutmuş mesafeler,
Sırtımda taşınmaktan eskimiş umutlar,
Dağı taşı birbirine kattım' da geldim,
Yine de adın kadar yaklaşamadım sana.
Aklının bütün ayrıntılarında ben varım, bunu biliyorum.
Bazen fark etmeden,
Bazen inadına sustuğun yerlerde.
Mesela yürüdüğün yollar…
Üzerinden geçip gittiğin, adını bile anmadığın taşlarda.
Bir sabah aceleyle çıktığın evden,
Geç kalmanın başkentiyim ben,
Saatler bende susar, takvimler bana kopar.
Her kavuşma ihtimali,
Bir istasyonun unutulmuş peronunda kalır,
Benim toprağımda umutlar çiçek açmaz.
Merhaba sevgilim.
Sana bu mektubu
Kehribar sarısı bir sabah vakti yazıyorum.
Güneş sıcak mı bilmiyorum
Çünkü ben içimde
Yokluğunun ayazına tutulmuş bir kış gibiyim.
Sen benden gidince yok olursun sandın öylemi?
Delirme ne olursun...
Karşı kaldırımda izin duruyor hala.
Ne zaman çıksam balkona,
Karşıdaki ağaç selam duruyor bana.
Senden gitmek;
Bir kapıyı çekip çıkmak değildi yalnızca,
Bir ömrün içinden eksilmekti.
Adının geçtiği sokakları terk' etmek,
Sesini duymamak için kulaklarını tıkamak.
Hatıraları diri diri gömmekti.




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!