Kültür Sanat Edebiyat Şiir

  • şiraze02.06.2023 - 17:23

    öfkeliyim bugün Şirâze
    bu yerde nokta olup da gelene geçene bir fasılalık ferahlık veremeyişime
    bu yerde karanlığın güneşe duruşundan an alıp üzerime
    sunamayışıma her işi boş koşturup duranlara
    bu yerden geçtim Şirâze
    geçtim de imdad edenlerin sesini duyamayışıma öfkeliyim
    kendime, içimde dolanmada nefsime…
    “insan olan anlar” dediler
    “insan olan hem anlar, hem yapar” dediler
    “insan olan hem anlar, hem yapar, hem de teslim olur” dediler
    hep dediler Şirâze
    ben’in anlamayışına, ben’in yapmayışına,
    bir de ben’in teslim olmayışına öfkeliyim

  • şiraze02.06.2023 - 17:21

    öfkeliyim bugün, bugün öfkeliyim Şirâze
    bulutlar salkım saçak geçiyorlar göğümden, güneş arada göz kırpıyor
    baharınsa sonu geldi buralarda, kış camın ardında hiddetle esiyor
    bu halde işte sana nispet öfkeliyim Şirâze
    nereden başlayacağımı bir türlü bilemediğim ruh esintilerimin gerisinde
    oradan oraya, bazen de buradan oraya savruluyorum
    öfkemi durdurmanın, olmadı susturmanın, olmadı alevini söndürmenin,
    daha da olmadı onu yok etmenin bir yolu belki on yolu,
    belki de sayısız yolu var da ben birini bile bulup içine dalamıyorum
    Şirâze bil ki ben bugün öfkeliyim

  • serbest kürsü02.06.2023 - 12:08

    Herkes cumaya gitti sanırsam

  • serbest kürsü02.06.2023 - 12:00

    Çok sıkıcısınız kitle
    Buralar dutlukken ne güzeldi

  • serbest kürsü02.06.2023 - 09:09

    Çizdim
    Oynamıyorum

  • serbest kürsü01.06.2023 - 18:52

    Önde zeytin ağaçları arkasında yar
    Sene 1946
    Mevsim
    Sonbahar
    Önde zeytin ağaçları neyleyim neyleyim
    Dalları neyleyim.
    Yar yollarına dökülmedik dilleri neyleyim.
    Yar yar!..Seni kara saplı bir bıçak gibi sineme sapladılar
    Değirmen misali döner başım
    Sevda değil bu bir hışım
    Gel gör beni darmadağın
    Tel tel çözülüp kalmışım.
    Yar yar
    Canımın çekirdeğinde diken
    Gözümün bebeğinde sitem var

  • serbest kürsü01.06.2023 - 17:59

    Avareyim
    Asudeyim
    Yorgunum
    Bilmiyorum neden sana vurgunum

  • serbest kürsü01.06.2023 - 17:09

  • serbest kürsü31.05.2023 - 23:14

    Canım sıkılıyor ya

  • Kendinizi bir dörtlükle ifade edebilir misiniz?31.05.2023 - 23:11

    Beğeniyorum ama kimi
    En tatlı birisini
    Nasıl anlatsam ki sana
    İlk harflere baksana