Kültür Sanat Edebiyat Şiir

Romantikoss Favoritess
Romantikoss Favoritess

SÖPER N'APARDIR SEVGİNİZE HİÇBİR GÖLGE DÜŞMESİN

  • Esmaül Hüsna18.02.2026 - 20:00

    şiirin açıklaması da

    Allah bize adını belletmekten yorulmuş
    tek bir adım atmadığı halde
    kendi etrafında döner gibi

    oysa ki zaten çoktan biliyoruz diye
    çarptığı engelleri


    sevmiyor bence

    AMA PEYGAMBER TARİHİ OKUYUN

    bana böyle emredildi -şiirimin içinden çünkü

    ŞİİRİMİ BEĞENİN YETER BANA

  • Esmaül Hüsna18.02.2026 - 15:08

    yani elimizde kitaplar
    cennet korkusu

    bir tek kitap yok
    herkes cennet diyor

    bi yere kadar sabrım

    .....
    SON ŞİİRİMİ BEĞENİN -bana yeter

    Seni karanlıkta buldum
    sarının umudu yoktu ışıktan
    yalnız bir günün provasıydı aynalar

    Kaçtığın anda tabana kuvvet
    yakalarken havadaki kuşları
    asırlık ve bin asırlık diye ayırıp günü

    Hissettin dokunduğumu
    Anladın uykumun soluk rüyasından
    Beni tanımıyor senin kadar

    Sen sus Kahraman Aşık
    sen biraz daha yakındaki kayık
    hey sen aklın son durağında hanımhanımcık

    Yanına gelen bayramlıklar
    daha dün benden uzak bir pencereden rüyama
    daha bugün suçlunun izinde fenerle aklıma

    Neydi o şarkı

    Artık gerçek olmayan hayaller bayramındayız
    artık kiminin pusuya yattığı günleri siliyoruz tarihten
    Artık senin adın bilmecelerde bulundu
    benim yanımda olmaman sorun değil

    Senin adın neydi

    Selâm

    anımsamak komik olmadı
    izlemek fayda vermedi
    umutlar da karanlığa gömülmüştü rüyalarla

    Belki bir tabloda benim adımı arayan şaşkın tavuk
    belki yine umut zaten yok diye haklı şefkatini arayan annesinin
    belki yine korkak bir sorunun mert cevabında yokluğun

    Yoksun

    Selâm

    Tarafını bilmediğim davetler
    Yaradana sunmadığım hizmetler

    bekleyenler arasında kıymetsiz hitaplar
    Bir ışık yaksın diye bağıran cansız yarınlar

    Onlar var artık aklımda
    küçük bir satıra sığmış ayakkabın
    çantanda birikmiş kitapların
    onlar yok yarın da

    Benim sevgimi tartan terazide tarzın
    kendi yakınında bulduğun bir anımdan düşünce ağızlığını

    Baksana biraz dışarıya
    çık soluk al da dön

    Demezler sana

    dün tüfekle kovalayamadı diye bu başına gelenler
    korkma onlar dün de vardı yazgında

    sen kelimelerle ağla
    gözyaşımı anladığında ara beni

    Kaç gün soracak duyarlı kedi kalbini
    kaç günümüz kaldı sandın dünden beri

    Akıl oyunu bunlar
    ver elini

    Takmıyorum kafama ama duygusal eksiklik başımda ağırlık yapıyor
    Yarının rengini hep bir tek kendi farkım biliyor

    yazmakla bitmiyor ama korku
    saçma olduğundan yarın yine bir gün beni unuttuğun yerde

    tek suçlu sen
    tek aptal ben olduğumda

    Işıkları kapatın

  • Esmaül Hüsna18.02.2026 - 15:05

    Allah'tan korkan
    - sevdiğine kavuşurmuş
    - kitabını da okurmuş
    - eve de dönermiş
    - haritayı boyarmış
    - yolunu bulurmuş
    - merhabası eksik kalmazmış
    - çalışır mutlu olurmuş
    - ...
    amelleri olurmuş

    böyle oluyomuş bana bir konu

    EVİMDE

    resim suretleri
    eğlence anlayışları

    farklı konu yani

  • Esmaül Hüsna18.02.2026 - 05:35

    şunun da sesini kısın
    kendi sesinizi de kısın
    gereksiz sesi de kısın
    şeytanın sesini de kısın


    niye bizim sesimizi kısıyorsunuz
    ?

  • Esmaül Hüsna18.02.2026 - 05:31

    Davud dedi ki: “Andolsun, senin koyununu kendi koyunla
    rına katmak istemek suretiyle sana zulmetmiştir. Esasen or
    takların pek çoğu birbirine haksızlık eder. Ancak iman edip
    salih ameller işleyenler başka. Onlar da pek azdır.” Dâvûd,
    bizim kendisini imtihan ettiğimizi anladı. Derken Rabbin
    den bağışlama diledi, eğilerek secdeye kapandı ve Allah’a yöneldi.


    El Muhyi


    hem ev hayvanları
    hem iyi duymak
    hem horoz
    hem mükafat


    ama konusu artık. Hz. Davud'a merhaba demek gibi


    konusu böyle olmuyor
    şunu anlayın lütfen (sanah 5)

  • Esmaül Hüsna18.02.2026 - 05:23

    yani artık horoz bizi sabah uyandırmıyor da
    horoz dövüşü oluyormuş


    biz uyandırdı diye ne dileyecekmişiz artık horoz için

    *
    keşke uyandırsaydı horoza mı diyorsunuz yani siz

  • Esmaül Hüsna18.02.2026 - 05:17

    akşama kadar zikir olsun
    sen peygamberleri an
    bir de türkü oku


    euzu de

    ben dedirttim desin biri
    aynı konu olmuyor
    hiçbir zaman olmadı
    asla da olmayacak

    herkesin evinde okuması gereken bir kitap bu

  • Esmaül Hüsna18.02.2026 - 05:12

    bana bir kitap kaldı mı


    hayır

    kitap kaldı

    BANA BİR KİTAP KALDI MI

    HAYIR

    bu da ilim.

  • Esmaül Hüsna18.02.2026 - 05:07

    sorun yok gibi görünüyor

    o zaman ben peygamberler mutluysa ben de mutluyum diyeceğim


    aramızda başka bir bağ kalmadı anlamını da taşıyor

    euzu dedirtememek dahi

  • Esmaül Hüsna18.02.2026 - 05:02

    dedirtemiyormuşsun zaten zorla "euzu"


    demek ki baskı zulümdür

    ama kitabı alsam elime
    şiir de değil
    ne de şair
    desem
    euzu konusunu açsam
    misal seni versem

    bu zulme ortak olmaktır artık