hava boşluğunda şiir de yok sanırım :)) kimse beni tanımıyor resimlerini gördüğümü sandığım kişileri bile tanımıyorum bir de müzisyen var söyledik şarkıydı bitti
bir de ben eve gidip kitap okumak istiyorum örneğin
herşey var evde sen tam bir bütünsün karakterinle sevginle hayallerinle iyi de bir gün
ama bütün dünyayı geride mi bıraktın bir de şarkı çalar mısın yoksa artık bütün bu sahne boş mu
bunu sürekli düşünmeye yatkın biri değilim diyelim ki
bu konuları yazdım
bu konular sembolik olarak her şeyi bir sembole dönüştürdüğünde senin için küçük bir semboldüm
örnek olarak hiçlere karıştım sen de sembol olarak büyüdün
bende bu kelime kalsa "sessizlik"
sen buna kelime muamelesi yapsan
bu kelimelerle de benim senin konumunu belirlesen
bu durum beni değilse de "sessizliği de" temsil eder mi
yoksa bir kaç kelimeyi mi temsil eder
kelimeyi
demek ki benim şiirimle ilgili olur
benimle ilgisi kalır mı gene de kendi şiirimin
korku -kelimesi
el melik
es selam
el aziz
er rezzak
el alim
eş şehid
el hak
el müteali
el melik
kork
korkma
korkuya hükmet
korkuna aldanma
korkuyla yürüme
korkuya yaklaşma
korkak sorma
...
geriye korku diye bir kelime kaldı mı
?
SİZCE
BENCE KALMIYOR.
sessizlik konusu önemli
sessizlikten geriye bir sessizlik kaldı mı
hepimizin kitabı olsun
susmak ayrı bir konu olsa da geriye bir sessizlik kaldı mı
ben 3 saatlik sessizlik konuşması yapmış oldum şiirle
sen buna ses diyorsun
ses duymak diyorsun
neden konusu sessizlik olsun
her konu bir diğerinin sesi olsaymış sessizlik diye bir konu kalmazmış
bu konuya muhtaç olmayan ben değilim öyle mi
neden susabildiğim halde sessizlik kelimesi muhtaç olan ben olayım yani
diğer açıdan şeytan
sürekli anlatınca da sapıtmış biridir
bu neden sanat olsun geriye sessizlik kelimesi bile kalmadıysa
Allah senin benim ilmime muhtaç değil
sağladığı sessizliği bozunca her konuya bir kulp olan da ben değilim zaten
demek ki içinde harfler olması önemli olan bir kitabın var
sen bunu temsil edemiyorsun
aramızda olması gerek miydi
o konu artık sessizlikmiş
beni ilgilendirmediği halde sorulanlar hep cabasıymış
ben de evde bu durumda değilim
daha gerçekçi bir çaba oluyor diye
konusu
her gece olduğunda -ağırlaşan bir düşmüş okumak artık
bu okula gidip öğrenecekmiş okumayı daha
yani ben
bilmediğim her şey gerçek olmuş
ben de kalpten bir seçim konusunda daha aciz kalmışım
yalnız kalmışım
çok güzel bir şarkıymış bu yine de
unutmamışım
unuttuğum her şey neden gerçek olsun acaba
geriye "şarkı" diye bir kelime kalmış
o da yokmuş artık
halâ ne soruyormuşsunuz bilmiyorum
şiir ayrı konu
şarkı ayrı konu yani
o yüzden de
aramızda bir şarkı kalmış mı
geçmişin yükü diyorsanız da
beni hiç ilgilendirmiş mi
bu boyayı allah sürmüş
sıbgattallah
okuyoruz
bu şiir olsa
neyse
aynı konu diyor
beni hiç ilgilendirmemiş gibi bana başka bir sanat alanı açıp zihnimde bana ne diyor olabilirsiniz yani zaten
o açıdan deli olmamak mümkün
ama siz ne diyor oldunuz
ortaya çıkan veya çıkacak tablo beni ilgilendirmemiş bile
öyle mi
bu boyayı allah sürmüş
sıbgattallah
okuyoruz
bu şiir olsa
neyse
aynı konu diyor
beni hiç ilgilendirmemiş gibi bana başka bir sanat alanı açıp zihnimde bana ne diyor olabilirsiniz yani zaten
o açıdan deli olmamak mümkün
ama siz ne diyor oldunuz
ortaya çıkan veya çıkacak tablo beni ilgilendirmemiş bile
öyle mi
bir şiir
bir sanat eseri
beni zerre kadar ilgilendirse bana yeter
bir de oturmuş burada hesap veriyorum kendime
demek ki sembolik olarak da daha doğru konulara değiniyorum
ben
ayrıca da
siz sembolik canavar olarak yürüseniz de
benim hayatımı kolaylaştıracak bir konuyu dahi aynı anda ağzımıza almış olmuyoruz
herkes üstüme yürüse de
ama sembolik olarak bu size oluyor
sanat eseri sizin olsa da
ben gene de kağıt üstündeki kaderi seçmiş oldum mu şimdi
hayır
demek ki zerre kadar da olsa beni ilgilendirmesi lazım seçmem için
şimdi
diyelim ki hepimiz de allah tan korkuyoruz
yazılı konular var ki
kendini seviyorsan
aşka aşıksan
allah korkusu da taşıyorsan
...
hallolur
ve üstesinden gelemeyeceğin milyonlarca başka konu var dünyada
sen basit diye bu konuyu seçmişsin herkes gibi
ben de bütün konuları yazıp kaderi seçmişim kağıt üstünde
benim allah korkum daha gerçektir gene de
bu açıdan
hava boşluğunda şiir de yok
sanırım :))
kimse beni tanımıyor
resimlerini gördüğümü sandığım kişileri bile tanımıyorum
bir de müzisyen var
söyledik
şarkıydı
bitti
bir de ben eve gidip kitap okumak istiyorum
örneğin
herşey var evde
sen tam bir bütünsün karakterinle
sevginle
hayallerinle
iyi de bir gün
ama bütün dünyayı geride mi bıraktın
bir de şarkı çalar mısın
yoksa artık bütün bu sahne boş mu
bunu sürekli düşünmeye yatkın biri değilim
diyelim ki
bu konuları yazdım
bu konular sembolik olarak her şeyi bir sembole dönüştürdüğünde
senin için küçük bir semboldüm
örnek olarak hiçlere karıştım
sen de sembol olarak büyüdün
artık hava boşluğunda şiir yoktu
ama
internet vardı
internet daha çok benim bence gene de
diyelim ki beğendiniz şiirimi
bir de peygamberler tarihini okudunuz
tavsiye ettim diye
bazı konular da tam anlaşılmadı ama sorun yok
okumak sonsuz bir yolculuk
şimdi bir konu "okumak iyidir"
bu ortak bir dil
biz bu ortak dili kurmuş olduk
bir kaç kurala uymuş olduk
evet
okumak iyidir dediğin konuya ben kitap diyorum
sen kitap diyorsun
okumanın anlamını ne verecek artık
bizim anlaştığımız tek bir konu daha olabilir mi bu nedenle
aramızda o şiir dışında bir iyi niyet sembolü kalır mı sizce