Kültür Sanat Edebiyat Şiir

Romantikoss Favoritess
Romantikoss Favoritess

SÖPER N'APARDIR SEVGİNİZE HİÇBİR GÖLGE DÜŞMESİN

  • Esmaül Hüsna20.02.2026 - 01:07

    bende bu kelime kalsa "sessizlik"
    sen buna kelime muamelesi yapsan
    bu kelimelerle de benim senin konumunu belirlesen


    bu durum beni değilse de "sessizliği de" temsil eder mi

    yoksa bir kaç kelimeyi mi temsil eder
    kelimeyi

    demek ki benim şiirimle ilgili olur
    benimle ilgisi kalır mı gene de kendi şiirimin

  • Esmaül Hüsna20.02.2026 - 00:52

    korku -kelimesi

    el melik
    es selam
    el aziz
    er rezzak
    el alim
    eş şehid
    el hak
    el müteali
    el melik

    kork
    korkma
    korkuya hükmet
    korkuna aldanma
    korkuyla yürüme
    korkuya yaklaşma
    korkak sorma

    ...

    geriye korku diye bir kelime kaldı mı

    ?
    SİZCE

    BENCE KALMIYOR.

  • Esmaül Hüsna20.02.2026 - 00:43

    sessizlik konusu önemli

    sessizlikten geriye bir sessizlik kaldı mı
    hepimizin kitabı olsun

    susmak ayrı bir konu olsa da geriye bir sessizlik kaldı mı

    ben 3 saatlik sessizlik konuşması yapmış oldum şiirle
    sen buna ses diyorsun
    ses duymak diyorsun

    neden konusu sessizlik olsun

    her konu bir diğerinin sesi olsaymış sessizlik diye bir konu kalmazmış

    bu konuya muhtaç olmayan ben değilim öyle mi
    neden susabildiğim halde sessizlik kelimesi muhtaç olan ben olayım yani

    diğer açıdan şeytan
    sürekli anlatınca da sapıtmış biridir

    bu neden sanat olsun geriye sessizlik kelimesi bile kalmadıysa

    Allah senin benim ilmime muhtaç değil
    sağladığı sessizliği bozunca her konuya bir kulp olan da ben değilim zaten

    demek ki içinde harfler olması önemli olan bir kitabın var
    sen bunu temsil edemiyorsun

    aramızda olması gerek miydi

    o konu artık sessizlikmiş

  • Esmaül Hüsna19.02.2026 - 23:41

    beni ilgilendirmediği halde sorulanlar hep cabasıymış
    ben de evde bu durumda değilim
    daha gerçekçi bir çaba oluyor diye
    konusu

    her gece olduğunda -ağırlaşan bir düşmüş okumak artık
    bu okula gidip öğrenecekmiş okumayı daha

    yani ben

    bilmediğim her şey gerçek olmuş
    ben de kalpten bir seçim konusunda daha aciz kalmışım

    yalnız kalmışım

    çok güzel bir şarkıymış bu yine de
    unutmamışım

    unuttuğum her şey neden gerçek olsun acaba

    geriye "şarkı" diye bir kelime kalmış

    o da yokmuş artık
    halâ ne soruyormuşsunuz bilmiyorum

    şiir ayrı konu
    şarkı ayrı konu yani

    o yüzden de

    aramızda bir şarkı kalmış mı
    geçmişin yükü diyorsanız da

    beni hiç ilgilendirmiş mi

  • Esmaül Hüsna19.02.2026 - 23:08

    bu boyayı allah sürmüş
    sıbgattallah
    okuyoruz
    bu şiir olsa
    neyse
    aynı konu diyor

    beni hiç ilgilendirmemiş gibi bana başka bir sanat alanı açıp zihnimde bana ne diyor olabilirsiniz yani zaten

    o açıdan deli olmamak mümkün
    ama siz ne diyor oldunuz

    ortaya çıkan veya çıkacak tablo beni ilgilendirmemiş bile
    öyle mi



  • Esmaül Hüsna19.02.2026 - 23:08

    bu boyayı allah sürmüş
    sıbgattallah
    okuyoruz
    bu şiir olsa
    neyse
    aynı konu diyor

    beni hiç ilgilendirmemiş gibi bana başka bir sanat alanı açıp zihnimde bana ne diyor olabilirsiniz yani zaten

    o açıdan deli olmamak mümkün
    ama siz ne diyor oldunuz

    ortaya çıkan veya çıkacak tablo beni ilgilendirmemiş bile
    öyle mi



  • Esmaül Hüsna19.02.2026 - 22:40

    bir şiir
    bir sanat eseri

    beni zerre kadar ilgilendirse bana yeter
    bir de oturmuş burada hesap veriyorum kendime

    demek ki sembolik olarak da daha doğru konulara değiniyorum
    ben

    ayrıca da

    siz sembolik canavar olarak yürüseniz de
    benim hayatımı kolaylaştıracak bir konuyu dahi aynı anda ağzımıza almış olmuyoruz

    herkes üstüme yürüse de

    ama sembolik olarak bu size oluyor
    sanat eseri sizin olsa da

    ben gene de kağıt üstündeki kaderi seçmiş oldum mu şimdi

    hayır
    demek ki zerre kadar da olsa beni ilgilendirmesi lazım seçmem için

  • Esmaül Hüsna19.02.2026 - 22:05

    şimdi

    diyelim ki hepimiz de allah tan korkuyoruz

    yazılı konular var ki
    kendini seviyorsan
    aşka aşıksan
    allah korkusu da taşıyorsan
    ...
    hallolur

    ve üstesinden gelemeyeceğin milyonlarca başka konu var dünyada

    sen basit diye bu konuyu seçmişsin herkes gibi

    ben de bütün konuları yazıp kaderi seçmişim kağıt üstünde

    benim allah korkum daha gerçektir gene de

    bu açıdan

  • Esmaül Hüsna19.02.2026 - 21:46

    hava boşluğunda şiir de yok
    sanırım :))
    kimse beni tanımıyor
    resimlerini gördüğümü sandığım kişileri bile tanımıyorum
    bir de müzisyen var
    söyledik
    şarkıydı
    bitti


    bir de ben eve gidip kitap okumak istiyorum
    örneğin

    herşey var evde
    sen tam bir bütünsün karakterinle
    sevginle
    hayallerinle
    iyi de bir gün

    ama bütün dünyayı geride mi bıraktın
    bir de şarkı çalar mısın
    yoksa artık bütün bu sahne boş mu


    bunu sürekli düşünmeye yatkın biri değilim
    diyelim ki

    bu konuları yazdım

    bu konular sembolik olarak her şeyi bir sembole dönüştürdüğünde
    senin için küçük bir semboldüm

    örnek olarak hiçlere karıştım
    sen de sembol olarak büyüdün

    artık hava boşluğunda şiir yoktu
    ama

    internet vardı

    internet daha çok benim bence gene de

  • Esmaül Hüsna19.02.2026 - 20:43

    diyelim ki beğendiniz şiirimi
    bir de peygamberler tarihini okudunuz
    tavsiye ettim diye

    bazı konular da tam anlaşılmadı ama sorun yok
    okumak sonsuz bir yolculuk

    şimdi bir konu "okumak iyidir"
    bu ortak bir dil

    biz bu ortak dili kurmuş olduk
    bir kaç kurala uymuş olduk
    evet

    okumak iyidir dediğin konuya ben kitap diyorum
    sen kitap diyorsun

    okumanın anlamını ne verecek artık

    bizim anlaştığımız tek bir konu daha olabilir mi bu nedenle

    aramızda o şiir dışında bir iyi niyet sembolü kalır mı sizce