Allah’a ibadet edin ve ona hiçbir şeyi ortak koşmayın. Ana babaya, akrabaya, yetimlere, yoksullara, yakın komşuya, uzak komşuya, yanınızdaki arkadaşa, yolcuya, elinizin al tındakilere iyilik edin. Şüphesiz Allah, kibirlenen ve övünen kimseleri sevmez.
öteki türlü de herkes birden allah büyüktür diyordu
işine gelen konu gerçek olsun istiyordu
bu da bir resimdi
kimse resim istemiyordu
ben sana beddua etsem bana zorla euzu dedirtme
ben ne kadar dua etsem de
sen "allah büyüktür" demezsen
o konu normale döner mi
?
dönermiş sizce
siz de yemeyin içmeyin bunlara tesadüf dersiniz
ekte şarkılarım da var
lazım oldukça dinleyin o zaman
yeter artık hepimize.
Allah’a ibadet edin ve ona hiçbir şeyi ortak koşmayın. Ana
babaya, akrabaya, yetimlere, yoksullara, yakın komşuya,
uzak komşuya, yanınızdaki arkadaşa, yolcuya, elinizin al
tındakilere iyilik edin. Şüphesiz Allah, kibirlenen ve övünen
kimseleri sevmez.
Ya Allah bismillah
BEN BUNU ANLAYABİLECEK ZEKAYA HEP SAHİP OLDUM
yerine değil beni
psikiyatristimi
öğretmenimi
iş arkadaşımı
ailemi
komşumu
yerine koyamadınız yani
öyle mi
kullandıklarınız "benim kelimelerim" değil diye
niye dinleyecekmişim sizi
?
şu da resim olsa
ben size "boş tuval nedir" bile diyemeyeceğim yani
bu nasıl bir eziyettir düşünün
ne açıdan sonsuz diye bir kelime var peki
diyormuşuz
peki diyelim
bu açıdan var "sonsuz" anlamında kelimeler
bir de pastane
postane
pul
..
sonsuzdur
bunlar benim kelimelerim değilmiş
çok mu komikmiş
?
n'olcak bana
tuval nedir diyeceğim
döveceksiniz belki beni de
allah bilir
ama -ilim benim oldu
O KİTAPLAR BENİM
işte o yüzden bu ilim "bana" verildi
bana ait bir hediye
...
ama artık kimin umrunda bunun sevap ve hayırlı bir konu olması
benim
sen şimdi tek başına çalış
neye yarar
?
yani kendini değil
halkı değil
kitabını değil temsil etmek
bir de hepsinin hakimi sözcüsü mantığı sanıyorsan
aşırı büyük bir yanılgı içindesindir
BUNA TUVAL DESEM
ÖNÜNE KOYSAM BEĞENİR MİSİN Kİ
Dini politik çıkarlarına alet edenler zayıf yöneticilerdir.
Atatürk
EVET.