Kültür Sanat Edebiyat Şiir

Romantikoss Favoritess
Romantikoss Favoritess

SÖPER N'APARDIR SEVGİNİZE HİÇBİR GÖLGE DÜŞMESİN

  • Esmaül Hüsna11.03.2026 - 20:34

    Hayatta en nefret ettiğim şey de birinin bu konuları bilmeden bu konular hakkında konuşması...


    benim için cehenneme eş değer.

  • Esmaül Hüsna11.03.2026 - 20:20

    altıncısı


    Kafanızda kıyamet geldi diye ses kütleleri paralanır inşallah



    o da ben.

  • Esmaül Hüsna11.03.2026 - 19:58

    beşincisi

    her yaşın bir güzelliği var dersin
    orası burası değil artık


  • Esmaül Hüsna11.03.2026 - 19:55

    dördüncüsü biri kaybederse bulamayacağın bir yerde olduğunu farz et

  • Esmaül Hüsna11.03.2026 - 19:46

    üçüncüsü

    sayfayı çevirirken aynı kişi ol

  • Esmaül Hüsna11.03.2026 - 18:59

    demek ki birincisi insana zorla euzu dedirtmeyin

    ikinci kıyamet borusu gibi ötmeyin

    bu deyim olarak düşünüyorum başka bir sitede

  • Esmaül Hüsna11.03.2026 - 18:14

    Rableri, onlara şu karşılığı verdi: “Ben, erkek olsun, kadın ol-
    sun, sizden hiçbir çalışanın amelini zayi etmeyeceğim. Sizler
    birbirinizdensiniz. Hicret edenler, yurtlarından çıkarılanlar,
    yolumda eziyet görenler, savaşanlar ve öldürülenlerin de an-
    dolsun, günahlarını elbette örteceğim. Allah katından bir
    mükâfat olmak üzere, onları içinden ırmaklar akan cennet-
    lere koyacağım. Mükâfatın en güzeli Allah katındadır.”





    ben bunu bildim
    bir de diledim
    bir de namaz kıldım
    bu sayfayı okudum


    ÖYLE YAPIN O ZAMAN SİZ DE AMİN



    öteki türlü

    El Vehhab - Elindekinin değerini bilmek için - dünyada da mutluluk için
    · Allah' u Teala' nın El-Vehhab isminin anlamı Kuran' da açıklanmıştır. İhsanı bol, çok fazla ihsanı bulunan,
    karşılıksız hibeler veren anlamlarına gelen El-Vehhab isminin zikrini sürdürmek çok faydalıdır. Kuran' da El
    Vehhab esmasının geçtiği birçok ayetler vardır. " Ey Rabbimiz! Bize ihsan buyurduğun hidayetten akabinde
    kalplerimizi Haktan saptırma. Bize kendi katından rahmet ihsan eyle! Şüphesiz k; Sen bol ihsan sahibisin" ( 3,8)
    ayeti bunlardan birisidir.
    · Düğünden önce - Oyun dünyasını abartmamak için
    · Düğünden sonra – Cennetin tüm hayrını dilerken
    · İletişim: Boşuna kederlenmekten kaçınmak ve tiksinti duymamak için ve asaleti ruhunda bulmak için
    · Durum: Fazla gurura kapılıp dağılmamak
    Sonuç: Kaybettiklerinin telafisi için

  • Esmaül Hüsna11.03.2026 - 18:02

    Evet !

    Yani ne hakla bize kıyamet soruları soruyorsunuz
    gerçekten de

    insan gibi oy kullanmak mümkün mü yani
    bu ses kütlesi nasıl susar

    ayrıca size ne ben ne okuyorsam ne açıdan allah dediğimi bilmeniz de imkansız

    kıyamette peygamberden başka insan bulamayacaksınız

    KAFANIZA SES ÇIĞI DÜŞSÜN İNŞALLAH

  • Esmaül Hüsna11.03.2026 - 17:46

    "Yüce Tanrı, Türk milletine bir peygamber gönderme gereği duymamıştır." Atatürk eski Türklerin dinlerinin tek Tanrılı olduğunu düşünmektedir.



    yani biz güya bu lafını mı anlamadık şimdi
    kim bizim üzerimizden duygu sömürüsü yapabilir ben anlamadım şahsen

    ayrıca da "evet, bize lütfedilen bir kitap var"
    bence de

    herkes peygamber torunu olsaydı
    kim kime "kıyamette" hayır dileyebilirdi

    * !!!

  • Esmaül Hüsna11.03.2026 - 17:41

    KİM KAYBETMİŞ DE BİZ BULDUK


    isteriz
    isteriz


    :))