Kültür Sanat Edebiyat Şiir

Wolf Son
Wolf Son

@ FEEL ME IN YOUR HEART @

  • serbest kürsü05.11.2015 - 21:09

    gülleri solmayacak
    sevgini sıcak sıcak
    aşkını kucak kucak
    vereceksen gelirim..........................

  • serbest kürsü04.11.2015 - 18:05

    Kapımıza değil;
    Kalbimize vuran buyursun.................

  • serbest kürsü03.11.2015 - 20:37

    yollarda kaldı gözüm
    sensiz deli gibiyim..................

  • serbest kürsü31.10.2015 - 21:12

    dudaklarında uyut beni................

  • serbest kürsü30.10.2015 - 20:40

    parmaklarının ucunda şu an hissediyormusun beni?
    hisset..
    hisset parmaklarına deüen kaüıdın içinde dolaşan damarlarımı,
    hisset damarlarımdaki kanın seni aramak için deliler gibi dolaşmasını,

    Parmaklariının ucunda su an hissediyor musun beni?
    Dinle;
    Duyuyor musun yüreğimin ritmini?
    Gönlümde esen rüzgârları dinle...
    Nefesimi tutmasam gözlerindeki derin ovalarda titreyen
    bütün yesillikler kül olur...
    Sazlar büyür simsiyah kuruyan gözpınarlarında...
    Parmaklarının ucunda su an hissediyor musun beni?
    yazık mekânlar durduruyorsa seni.
    Ve yazık kendini bağladıysan maddelere...
    Ipsiz bir uçurtmayim ben.
    Ve, kuyruksuz...
    Saçlarinin çizgilerinde süzülenRüzgârım sensin.
    Susma ve sakın gözlerini kapatma..
    Düserim,
    Yüreğinde yer var mi?

    Parmaklarının ucunda şu an hissediyor musun beni,
    bilmiyorum.
    Bilmek istemiyorum...
    Ama parmaklarının ucunda “su an” ne olur hisset beni.
    Hisset.
    Söylemistim değil mi;
    Ipsiz bir uçurtmayim ben
    ve kuyruksuz...
    Saçlarinin çizgilerinde süzülen Rüzgârim sensin.
    Susma ve sakın gözlerini kapatma,
    Düserim,
    Yüreğinde yer var mı?

  • serbest kürsü30.10.2015 - 16:05

    olmasanda olur......

  • aşk29.10.2015 - 20:57

    aynanın diğer yüzüyüm ben
    sevgi fısıldarken kulaklara
    dipsiz kuyular açarım aslında
    parlak yüzüme aldanıp murat dileme
    her bahar zakkum tohumlarıdır
    yüreklere saçtığım,
    keremleri yaktım aslı için
    ferhat a ben verdim o cesareti
    başarsada dağı delmeyi
    ödül olarak ölüm sundum
    züleyhayı tanrı kurtarmasaydı elimden
    aynı sonu yaşayacaktı zuhre ile
    elele tutuşanların umuduyum
    bilmezlerki aslında sonuyum
    hani siz aşk diyorsunuz ya
    işte ben oyum....

  • serbest kürsü28.10.2015 - 21:34

    evvel zaman içinde
    yedi kat göklerin bir yerinde
    kalu belada
    sayısız insan ruhu içinde
    yalnızım..........

  • serbest kürsü26.10.2015 - 23:03

    .gözlerin dolu dolu olsa da gülümse..
    Gülümse o zaman belki daha az yakar gözyaşların gözlerini.
    Karanlık hücrenin küçücük penceresinin parmaklıkları arasından bakıyorsan hayata,
    Birgün kaybedersin renkleri, işitemezsin sesleri..
    Kalbin soğumaya baslar yavaş yavaş…
    Sonunda esiri olursun gölgelerin…

    Sakın Haa..!
    Yaşamak güzel, her şeyi ile güzel.
    Yagmurda ıslanmak,o billur damlaları gözkapaklarında hissetmek.
    Bembeyaz karlarda uzanıp pamuk şekeri bulutları seyretmek.
    Uçsuz bucaksız kırlarda kokuları benliğini çocuklaştıran çiçeklerin içinde koşmak güzel.
    Güneş sinsice yakarken tenini buz gibi suyu hissedebilmek.
    Baharda yağmurdan sonra güllerle karışmış toprak kokusunu duyabilmek.
    Akşamın kızıllığında sevgilinin gözlerinde günesin batısını beklemek güzel…
    Narin kırılgan ellerini sevgilinin ellerine alıp yanagında sıcaklığını hissettiğinde dudaklarının…
    Tüm benliğinle sevildiğini hissetmek,
    Yaşamın anlamını soranlara bunları anlatabilmek güzel..
    Hatta yorulmak güzel dinlenirken hazzıyla başarının..
    Susuzluk güzel ıslanırken kurumuş dudakların..
    Ayrılıklar bile güzel, çünkü gizemli kapıdır yeni başlangıçların..
    O halde gülümse doğan güneşe,insanlara çocuklara dünyaya..
    Yaşama gülümse!

    Sana kötülük ettiklerini düşünenlere gülümse..
    Çünkü hiç bir şey bitmez sen istemedikçe.
    Yapılanlar kötü değildir sen hissetmedikçe.dünya sensin..
    Hayat sensin..senin aleminin prensi sensin.

    Öyleyse gözlerin dolu dolu olsa da gülümse..

  • serbest kürsü25.10.2015 - 21:15

    SarıImayı biIirmisin?
    SahipIenmeyi, sahipIendiğinde sadık kaImayı?
    Sen biIirmisin aşık oImayı?
    BöIünebiIirmisin ikiIere, üçIere, gerekirse binIere?
    YapabiIirmisin?
    Gerçekten sevebiIirmisin?
    Sevmenin demesi oImaz.
    Unutma; ya çok seversin bir kere,
    yada hiç sevmezsin.