@ FEEL ME IN YOUR HEART @
Artık güneş doğarmı ?Çiçekler açarmı bilmem..
" Sevmek belki bir seydir ama; SEVİLDiGİNİ BİLMEK çok şeydir. "Bukoswki
" İnsan ahlakıyla insandır...Görüntüsüyle değil..."Hz Ali ( k.v )
İnan sevgisizlikten değildi...Çaresizliktendi...Goodbye forever.......
ßir bilgin hahama sormuş:-Sonsuza dek yaşamak istiyorum. Bu konuda bir fikrin var mı?+Evlen..-O zaman sonsuza dek yaşayabilir miyim ?+Hayır...Ama bu arzun kaybolur
" Başkalarının gürültülerini değil . . Kalbinin fısıltısını dinle..."
Zaman değil sevgilim geçip giden habersizÖmrün en güzel çağı geçiyor inan sensiz...
Sırtımda koskoca bir dünyaZindanlar dolusu yalnızlığım
" Anlat diyorsun da hangisini anlatayım ? sustuklarımımı? yuttuklarımımı ?yarım kaldıklarımımı ?gerisini sen söyle..."
" Ben seni darmadağın seviyorum,Nedir bu derli toplu olacağım derdi ? "Yücel
Artık güneş doğarmı ?
Çiçekler açarmı bilmem..
" Sevmek belki bir seydir
ama; SEVİLDiGİNİ BİLMEK çok şeydir. "
Bukoswki
" İnsan ahlakıyla insandır...
Görüntüsüyle değil..."
Hz Ali ( k.v )
İnan sevgisizlikten değildi...
Çaresizliktendi...
Goodbye forever.......
ßir bilgin hahama sormuş:
-Sonsuza dek yaşamak istiyorum.
Bu konuda bir fikrin var mı?
+Evlen..
-O zaman sonsuza dek yaşayabilir miyim ?
+Hayır...Ama bu arzun kaybolur
" Başkalarının gürültülerini değil . .
Kalbinin fısıltısını dinle..."
Zaman değil sevgilim geçip giden habersiz
Ömrün en güzel çağı geçiyor inan sensiz...
Sırtımda koskoca bir dünya
Zindanlar dolusu yalnızlığım
" Anlat diyorsun da
hangisini anlatayım ?
sustuklarımımı?
yuttuklarımımı ?
yarım kaldıklarımımı ?
gerisini sen söyle..."
" Ben seni darmadağın seviyorum,
Nedir bu derli toplu olacağım derdi ? "
Yücel