" Hiç bir vakit tam karanlık değil gece, Kendimde denemişim ben. Kulak ver dinle Her acının sonunda açık bir pencere vardır, Aydınlık bir pencere, Hayal edilecek bir şey vardır, Yerine getirilecek bir istek, Doyurulacak açlık, Cömert bir yürek, Uzanmış açık bir el, Canlı canlı bakan gözler vardır. Bir yaşam vardır, yaşam, Bölüşülmeye hazır..."
" Ömrümsün diyen kelebekler
Aklımdasın diyen balıklar..."
" Bu memlekette dürüst olmanın
Doğruları söyleyip
Yanlışları dile getirmenin ağır bedelleri vardır..
Ve işte o bedel bizim başımızın tacıdır..."
M . Yazıcıoğlu
Allah 'ıh rahmeti üzerinde olsun Reis...Özledik
Yorgun yıldızlar gibiyim....
Ruhumda bir karadelik
" Bazen hikaye devam eder,,,
Ama Sen kendi içinde tükenirsin..."
" Ateşi ilk ben keşfettim....
İ Ç İ M D E......"
" içimdeki şiirleri küstürdün. "
" Hiç bir vakit tam karanlık değil gece,
Kendimde denemişim ben.
Kulak ver dinle
Her acının sonunda açık bir pencere vardır,
Aydınlık bir pencere,
Hayal edilecek bir şey vardır,
Yerine getirilecek bir istek,
Doyurulacak açlık,
Cömert bir yürek,
Uzanmış açık bir el,
Canlı canlı bakan gözler vardır.
Bir yaşam vardır, yaşam,
Bölüşülmeye hazır..."
Eluard
" En usta hırsız hayattır...
Sevdiklerini çalar
Zamanını çalar
Seni senden çalar
Farkında bile olmazsın.."
" Biz sevmekle yükümlüyüz...
Kavuşmak mı ?
Onu Allah bilir..."
" Yüreğinin çocuk köşesinden sev beni,
öyle hudutsuz, içten ve samimi... "