@ FEEL ME IN YOUR HEART @
" Sustu, söylemedi kalbim hiç kırıklarını,Duyan da olmadı zaten....."
" İnsan yarım kalmaz...Yarım bırakılır...Yarı yolda bırakılır...Yaralı bırakılır..."
" Bir şeye ihtiyacın var mı dediklerindeAklıma sen geliyorsun..."
"Sevmek yürek ister" değil, "Her yürek sevmek ister.....
" sevgiyle güzelleşmeyen insanlardan kork..Onları hiçbirşey mutlu edemez..."Leon
" Yağmuru Dökülmüş Bulut Gibiyim... Ne Ağlayabildim, Ne Gülebildim... Şu Koca Dünyada Benim Bildiğim... Ne Yaşayabildim, Ne Ölebildim. "Rumi
" Yağmurlar biriktirdim yüreğim deEski cok eski bulutlardan kalmaYangin yüreklere bir bir serpildimAnlamadilar...Ya ben yağmasini bilmedimYada onlar yağmura hasret degildiler.."
" Gülümse çekiyorum....Adını yazmışım, daha da yazabilirimDoldurabilirim yaprak yaprakGörebileceğim bi' yerde durNeredeysen orası bana kutsal toprak...."
" Ellerin diyorum... £ L L £ R İ N....Hangi cehennemin dibinde?Beni yakmamak için miDeğmiyorlar ellerime? "
" İnsan hislerine mahcup olur muydu hiç?"Sabır" dedi Derviş...Kalmadı Üstâdım..!diyemedim.."
" Sustu, söylemedi kalbim hiç kırıklarını,
Duyan da olmadı zaten....."
" İnsan yarım kalmaz...
Yarım bırakılır...
Yarı yolda bırakılır...
Yaralı bırakılır..."
" Bir şeye ihtiyacın var mı dediklerinde
Aklıma sen geliyorsun..."
"Sevmek yürek ister" değil, "
Her yürek sevmek ister.....
" sevgiyle güzelleşmeyen insanlardan kork..
Onları hiçbirşey mutlu edemez..."
Leon
" Yağmuru Dökülmüş Bulut Gibiyim...
Ne Ağlayabildim, Ne Gülebildim...
Şu Koca Dünyada Benim Bildiğim...
Ne Yaşayabildim, Ne Ölebildim. "
Rumi
" Yağmurlar biriktirdim yüreğim de
Eski cok eski bulutlardan kalma
Yangin yüreklere bir bir serpildim
Anlamadilar...
Ya ben yağmasini bilmedim
Yada onlar yağmura hasret degildiler.."
" Gülümse çekiyorum....
Adını yazmışım, daha da yazabilirim
Doldurabilirim yaprak yaprak
Görebileceğim bi' yerde dur
Neredeysen orası bana kutsal toprak...."
" Ellerin diyorum...
£ L L £ R İ N....
Hangi cehennemin dibinde?
Beni yakmamak için mi
Değmiyorlar ellerime? "
" İnsan hislerine mahcup olur muydu hiç?
"Sabır" dedi Derviş...
Kalmadı Üstâdım..!diyemedim.."