@ FEEL ME IN YOUR HEART @
" sevdiğini sinesine sarmayanNe yaşamışNe yaşıyorNe yaşar..."Ertaş
" Etrafına baktığında her yer karanlıksabir de kendine bak....Belki de ışık sensin .."Rumi
" Aşk aynen yazıldığı gibidir...Sesli başlar , sessiz biter.." Kulin
" Bir başka sefere kaldı hikaye ;Bahar gelecekti , gelmedi ."Yücel
" sevdiğini sine sine sarmayan Ne yaşışNe yaşıyorNe yaşar..."Ertaş
". Çok Canımı Yaktılar Anne,Bazı Geceler Nefes Alamadım..."
" Cennet ucuz değil...Cehennem lüzumsuz değil..."
" Bazı suallerin cevabı sükuttur..Ya cevabın zamanı değildirYa da muhatap cevaba layık değildir..."Er rûhavi
" Sonra dedim ki kendime...Olanlar oldu boşver.Kuş sev,Çiçek sev,Börtü böcek sev, yıne de sev..."
" Var öyle çocukça yanılgılarım benim.."
" sevdiğini sinesine sarmayan
Ne yaşamış
Ne yaşıyor
Ne yaşar..."
Ertaş
" Etrafına baktığında her yer karanlıksa
bir de kendine bak....
Belki de ışık sensin .."
Rumi
" Aşk aynen yazıldığı gibidir...
Sesli başlar , sessiz biter.."
Kulin
" Bir başka sefere kaldı hikaye ;
Bahar gelecekti , gelmedi ."
Yücel
" sevdiğini sine sine sarmayan
Ne yaşış
Ne yaşıyor
Ne yaşar..."
Ertaş
". Çok Canımı Yaktılar Anne,
Bazı Geceler Nefes Alamadım..."
" Cennet ucuz değil...
Cehennem lüzumsuz değil..."
" Bazı suallerin cevabı sükuttur..
Ya cevabın zamanı değildir
Ya da muhatap cevaba layık değildir..."
Er rûhavi
" Sonra dedim ki kendime...
Olanlar oldu boşver.
Kuş sev,
Çiçek sev,
Börtü böcek sev,
yıne de sev..."
" Var öyle çocukça yanılgılarım benim.."