@ FEEL ME IN YOUR HEART @
" Bakma Sen..Yaprakların DökülüpYağmurun Yağmasına.....Bu Şehre Kış..Ben Seni Sevmekten Vazgeçtiğimde gelecek .."
" İnsanlar yağmur damlası gibidir....Kimisi çamura kimisi gül yaprağına düşer..."Rumi
" Gece diyorum.. Ne güzel kucaklıyor hüzünleri...... Ya yalnızlık ? Siyah bir iplik gibi sarıyor yürekleri.. "
" Asla geçmişinin mahkumu olma;O bir dersti...... Müebbet değil..."
" Başka türlü bir şey benim istediğim Ne ağaca benzer, ne de buluta Burası gibi değil gideceğim memleket Denizi ayrı deniz, Havası ayrı hava..."Yücel
" gülüşüne bağımlı bir deliyim ben.."
“Ödünç alıyorum seni bazen çoğu kez geceleri .Niye almayayım ,kaç güz geçti ..” Cansever
" Sen gülünce, Gün Cumartesi olur.Bir kuş havalanır,Gökyüzüne......"Asaf
" Çok nankör tanıdım...Hiçbiri kedi değildi..."
Seninle kapattım gönül kapımıKimse duymayacak aşkla adımı******SEVİLmekse o sen olmalısınSEVmekse o sen olmalısın.....İlle de SEN.......
" Bakma Sen..
Yaprakların Dökülüp
Yağmurun Yağmasına.....
Bu Şehre Kış..
Ben Seni Sevmekten
Vazgeçtiğimde gelecek .."
" İnsanlar yağmur damlası gibidir....
Kimisi çamura
kimisi gül yaprağına düşer..."
Rumi
" Gece diyorum..
Ne güzel kucaklıyor hüzünleri......
Ya yalnızlık ?
Siyah bir iplik gibi sarıyor yürekleri.. "
" Asla geçmişinin mahkumu olma;
O bir dersti......
Müebbet değil..."
" Başka türlü bir şey benim istediğim
Ne ağaca benzer, ne de buluta
Burası gibi değil gideceğim memleket
Denizi ayrı deniz,
Havası ayrı hava..."
Yücel
" gülüşüne bağımlı
bir deliyim ben.."
“Ödünç alıyorum seni bazen
çoğu kez geceleri .
Niye almayayım ,kaç güz geçti ..”
Cansever
" Sen gülünce,
Gün Cumartesi olur.
Bir kuş havalanır,
Gökyüzüne......"
Asaf
" Çok nankör tanıdım...
Hiçbiri kedi değildi..."
Seninle kapattım gönül kapımı
Kimse duymayacak aşkla adımı
******
SEVİLmekse o sen olmalısın
SEVmekse o sen olmalısın.....
İlle de SEN.......