Nilüfer Hanım, o deyimler merhum yazar Engin GEÇTAN'a ait değildir. Anonimdir. Hatta 1876 Kanun-i Esasiye Meclisinde (Meclis-i Ayan) Abdul Hamit tarafından kürsüden konuşurken sarfı eylem etmiştir. Amma ve lakin o sözlerin kime ait olduğu belli değildir.....SAYGIYLA
**** BU GÜN EMEKLİNİN BAYRAMI **** . --Hz.Hünkâr vicdan ve merhamet sahibi. Önce Asgari ücrete pekey zam yaptı, Bu günde Emeklileri ihya etti. Elbette ki muhalif kanat itiraz edecektir.... Onlar zaten Hz. Reisimize hep muhalefet ederler. Başka marifetleri yoktur. Sanki Yüce Hünkârımız bilmiyor da, onlar biliyor. İşçi, Memur ve Emekli akvamı maaşlarına yapılan ZAM'dan oldukça memnunlar. Saray katına dua-niyazlar edip, hatim indiriyorlar...Eyy muhalif, Emekli ile Yüce Reisimizin arasına girmeyiniz. Bakınız ve nazar etmeyiniz? 22 yıldır huzur ve refah içerisinde nasılda kurdu-kuzuyu bir arada idare ediyor... Öyle martaval atmayın? Memleketi yönetmek öyle kolaysa, daha önceleri neden yönetemediniz? Neden her seçimde aynı akıbeti yaşıyorsunuz? --Özellikle CHP derlenip-toparlanamasa ve Lider eksenli siyasetten arınmasalar. bir 20 yıl daha iktidar yüzü göremezler. Türk Ulusal Solun hastalıklarından biri de, Avrupa (BATI) özentisidir. 12 Eylül Cunta sonrası makro siyaset üretemeyen SOL kimlik, Siyasetin dar sınırları içine sıkışıp kalmıştır. Kimlik siyaseti Solu sosyal ve Halkçı siyasetten uzaklaştırmış ve LİDER Profillerini ön plana çıkarmıştır. Bunun akabinde sınıf dinamiklerini ikincil-tali duruma getirmiştir. Yıllardır kitle dinamikleri hep göz ardı edilmiştir... --CHP nin bir başka özelliği de, her seçimde yenilginin faturasını Halka çıkarmasıdır. Halkı aptal yobaz, koyun ve benzeri değimlerle itham etmesidir...EVET CHP diye bir muhalefet Partisi var. Amma ve lakin CHP nin içerisinde HALK yok...VESSELAM --------BİR YORGUN DEMOKRATIN SOLGUN KALEMİNDEN--------
***** ESSELAMÜN ALEYKÜM ***** Muhterem, bilmem beni kaale alır mısınız? KAPI ve DUVAR kimdir? kimlerdendir ve ne iş yaparlar? Biz Kapı-duvar-a nasıl ve ne şekilde hitap edeceğimizi bilemiyoruz? Yani herkes gibi siz de kendi kutlu isminizle yazsanız olmaz mı? Zat-i alinize isim koyan her kimse ne heves ve inançla ADINIZI bahşetmiştir. Onlarda haksızlık etmiyor musunuz? . Ayrıca aşağıda, bir başka Evren de var olmak demişsiniz ya? Ben de zaman zaman düşünürüm, başka bir Evren daha var mıdır diye... Zat-i alinizin şimdiden 2025 yılını en içten duygularla kutlar, sağlık ve saadetler dilerim...Bahtınız açık, ömrünüz uzun ve yolunuz hurişan olsun....SAYGIYLA
*** BİZİM YOBAZ OĞLAN *** Ne Şiirden anlıyor, ne de nesirden Ne Milattan haberdar, ne de asırdan Şıh-a, papaza ilah diye tapıyor Farkı kalmamış bir ruhsuz esirden... ------OZAN ÇAKIROĞLU-------
Dostum, Kıl kuyruk kurnaz Tilki ile, bu Kadınbaz Adnan Oktar arasında hiç bir fark yoktur. Kurnaz Tilkinin gezip-dolaşıp dönüp geleceği yer kürkçü Dükkanıdır... Bu sübyancı kadınbaz Oktarların son durağı da kodeslerdir.... Darısı diğer berdelci, kumaci ve subyancı zırtapoz papazlara....VESSELAM -------OZAN ÇAKIROĞLU--------
*** ASGARİ ÜCRET *** Sadaka eylendi, Asgari ücret Bu nasıl Adalet, bu nasıl cüret Gel de bu parayla üç Çocuk türet Enflasyon şahlandı dört nal gidiyor. . Böyle bir Vebal-e, imza atıldı Sendikalı Beyler, kime satıldı İşçide-Memurda kaşlar çatıldı Hamaset-feraset dört nal gidiyor. . Asgari ücretten, işçiler darda Sefalet çağladı, ocaklar harda Gariban ağlıyor, Emekli zorda Sırdaşı-yandaşı dört nal gidiyor. . Maliye başında Ağalar-Beyler Çalışma Bakanı ninniler söyler Fakiri-yoksulu hesabı neyler Aracı-tefeci dört nal gidiyor. . Sendika-Hükümet pazarlık derin Birazda Millete, Söz hakkı verin Siyasal kervanda Seçim var yarın Özgür Özel coştu, dört nal gidiyor. . Der Vezir, yaşamın şartları ağır Milletin sırtında açıldı yağır Muhalif Arafta, Hükümet sağır Falcısı-yalcısı Dört nal gidiyor... -----OZAN ÇAKIROĞLU-----
Türkiye Cumhuriyetinin ilk Başbakanı ve ilk Cumhur Başkanı merhum İsmet İNÖNÜ'nün ölüm yıl dönümünü saygı, minnet ve rahmetle anıyoruz. Yüce Yaradan Rahmet eylesin, Mekânı Cennet, Ruhu Şad olsun.....AMİN ---------OZAN ÇAKIROĞLU--------
Nilüfer Hanım, o deyimler merhum yazar Engin GEÇTAN'a ait değildir.
Anonimdir. Hatta 1876 Kanun-i Esasiye Meclisinde (Meclis-i Ayan) Abdul Hamit
tarafından kürsüden konuşurken sarfı eylem etmiştir. Amma ve lakin o sözlerin
kime ait olduğu belli değildir.....SAYGIYLA
**** BU GÜN EMEKLİNİN BAYRAMI ****
.
--Hz.Hünkâr vicdan ve merhamet sahibi. Önce Asgari ücrete pekey zam yaptı, Bu günde
Emeklileri ihya etti. Elbette ki muhalif kanat itiraz edecektir.... Onlar zaten Hz. Reisimize
hep muhalefet ederler. Başka marifetleri yoktur. Sanki Yüce Hünkârımız bilmiyor da, onlar
biliyor. İşçi, Memur ve Emekli akvamı maaşlarına yapılan ZAM'dan oldukça memnunlar.
Saray katına dua-niyazlar edip, hatim indiriyorlar...Eyy muhalif, Emekli ile Yüce Reisimizin
arasına girmeyiniz. Bakınız ve nazar etmeyiniz? 22 yıldır huzur ve refah içerisinde nasılda
kurdu-kuzuyu bir arada idare ediyor... Öyle martaval atmayın? Memleketi yönetmek öyle
kolaysa, daha önceleri neden yönetemediniz? Neden her seçimde aynı akıbeti yaşıyorsunuz?
--Özellikle CHP derlenip-toparlanamasa ve Lider eksenli siyasetten arınmasalar. bir 20 yıl daha
iktidar yüzü göremezler. Türk Ulusal Solun hastalıklarından biri de, Avrupa (BATI) özentisidir.
12 Eylül Cunta sonrası makro siyaset üretemeyen SOL kimlik, Siyasetin dar sınırları içine
sıkışıp kalmıştır. Kimlik siyaseti Solu sosyal ve Halkçı siyasetten uzaklaştırmış ve LİDER
Profillerini ön plana çıkarmıştır. Bunun akabinde sınıf dinamiklerini ikincil-tali duruma getirmiştir.
Yıllardır kitle dinamikleri hep göz ardı edilmiştir...
--CHP nin bir başka özelliği de, her seçimde yenilginin faturasını Halka çıkarmasıdır. Halkı aptal
yobaz, koyun ve benzeri değimlerle itham etmesidir...EVET CHP diye bir muhalefet Partisi var.
Amma ve lakin CHP nin içerisinde HALK yok...VESSELAM
--------BİR YORGUN DEMOKRATIN SOLGUN KALEMİNDEN--------
***** ESSELAMÜN ALEYKÜM *****
Muhterem, bilmem beni kaale alır mısınız? KAPI ve DUVAR kimdir?
kimlerdendir ve ne iş yaparlar? Biz Kapı-duvar-a nasıl ve ne şekilde
hitap edeceğimizi bilemiyoruz? Yani herkes gibi siz de kendi kutlu isminizle
yazsanız olmaz mı? Zat-i alinize isim koyan her kimse ne heves ve inançla
ADINIZI bahşetmiştir. Onlarda haksızlık etmiyor musunuz?
.
Ayrıca aşağıda, bir başka Evren de var olmak demişsiniz ya? Ben de zaman
zaman düşünürüm, başka bir Evren daha var mıdır diye...
Zat-i alinizin şimdiden 2025 yılını en içten duygularla kutlar, sağlık ve saadetler
dilerim...Bahtınız açık, ömrünüz uzun ve yolunuz hurişan olsun....SAYGIYLA
*** DÖRT NAL GİDİYOR ***
Feleğin çarkında tutmuyor düzen
Siyasal Akmamda kaynıyor kazan
Maliye başında Enişte-kuzen
Yağcısı-rantçısı dört nal gidiyor.
.
Gençliği aslından kopardı çağlar
Bahçıvan yabancı, bozuldu bağlar
Zamlardan Milletin anası ağlar
Falcısı-yalcısı, dört nal gidiyor.
.
Ülke sallanıyor, sanırsın beşik
Erkekler hormonlu, Hatunlar aşık
Ar edep kalmadı, seviye düşük
Utanmaz, arsızı dört nal gidiyor.
.
Tarikat Kervanı ayrıldı özden
Neslimiz anlamaz Kuran'dan-cüzden
Dinbaza tapanlar, değildir bizden
Yalancı Fetbazı dört nal gidiyor.
Moda oldu, Atamıza küfürler
Batıya satıldı, miskin sefiller
Din-iman satıyor, müşrik kâfirler
Yobazı-aymazı dört nal gidiyor.
.
Melanet artıkça, kıçlar açıldı
Zıplayan dilbere para saçıldı
İblis başa kondu, haktan kaçıldı
Hırsızı-nursuzu dört nal gidiyor.
.
Çakıroğlu der ki, Topraktır özüm
Hilaftan anlamam doğrudur sözüm
Şeriat-Hilafet, değildir çözüm
Kerbela Şercisi dört nal gidiyor...
-------OZAN ÇAKIROĞLU--------
***** ARKADAŞ *****
Siyasal makyajla bozma rengini
Halkını hor görüp, övme zengini
Para-pul uğruna, satma kendini
Hakikat yolundan şaşma arkadaş,
Adalet Tarından, düşme arkadaş...
-----OZAN ÇAKIROĞLU-----
*** BİZİM YOBAZ OĞLAN ***
Ne Şiirden anlıyor, ne de nesirden
Ne Milattan haberdar, ne de asırdan
Şıh-a, papaza ilah diye tapıyor
Farkı kalmamış bir ruhsuz esirden...
------OZAN ÇAKIROĞLU-------
Dostum, Kıl kuyruk kurnaz Tilki ile, bu Kadınbaz Adnan Oktar arasında
hiç bir fark yoktur. Kurnaz Tilkinin gezip-dolaşıp dönüp geleceği yer kürkçü
Dükkanıdır... Bu sübyancı kadınbaz Oktarların son durağı da kodeslerdir....
Darısı diğer berdelci, kumaci ve subyancı zırtapoz papazlara....VESSELAM
-------OZAN ÇAKIROĞLU--------
*** ASGARİ ÜCRET ***
Sadaka eylendi, Asgari ücret
Bu nasıl Adalet, bu nasıl cüret
Gel de bu parayla üç Çocuk türet
Enflasyon şahlandı dört nal gidiyor.
.
Böyle bir Vebal-e, imza atıldı
Sendikalı Beyler, kime satıldı
İşçide-Memurda kaşlar çatıldı
Hamaset-feraset dört nal gidiyor.
.
Asgari ücretten, işçiler darda
Sefalet çağladı, ocaklar harda
Gariban ağlıyor, Emekli zorda
Sırdaşı-yandaşı dört nal gidiyor.
.
Maliye başında Ağalar-Beyler
Çalışma Bakanı ninniler söyler
Fakiri-yoksulu hesabı neyler
Aracı-tefeci dört nal gidiyor.
.
Sendika-Hükümet pazarlık derin
Birazda Millete, Söz hakkı verin
Siyasal kervanda Seçim var yarın
Özgür Özel coştu, dört nal gidiyor.
.
Der Vezir, yaşamın şartları ağır
Milletin sırtında açıldı yağır
Muhalif Arafta, Hükümet sağır
Falcısı-yalcısı Dört nal gidiyor...
-----OZAN ÇAKIROĞLU-----
Türkiye Cumhuriyetinin ilk Başbakanı ve ilk Cumhur Başkanı merhum İsmet
İNÖNÜ'nün ölüm yıl dönümünü saygı, minnet ve rahmetle anıyoruz. Yüce
Yaradan Rahmet eylesin, Mekânı Cennet, Ruhu Şad olsun.....AMİN
---------OZAN ÇAKIROĞLU--------
DİNLE SÖZÜMÜ DİNLE KARDAŞ
.
Din-Mezhep deyipte atıp-tutmayın
Adalet Mülküne, hile katmayın
Atatürk devrine çamur atmayın
Hilafet peşinde yorulma kardaş.
.
Hakikat yolundan çıkmışsın hepten
Ağyarın Doları eksilmez cepten
Memleket batınca yanarız toptan
Avrupa Piçine sarılma kardaş.
.
Hürriyet kutsaldır, değer biçilmez
Yurdumuz namustur, toprak satılmaz
Kahraman Ordunun, Eli bükülmez
Yeter ki ayrılıp, bülünme kardaş.
.
Çakıroğlu yazdı, yabana atma
Şer Horozu gibi, zamansız ötme
Yalancı Fetbazın peşinden gitme
Sözlerim öğüttür, darılma kardaş,
Omurgalı ol da, kırılma KARDAŞ...
------OZAN ÇAKIROĞLU------