Kültür Sanat Edebiyat Şiir

Vezir Pehlevan
Vezir Pehlevan

HER İNSAN BİR DEĞERDİR, KARŞILIKLI SEVGİ VE SAYGI İNSANLARIN EN BÜYÜK HAZİNESİDİR...

  • Dünya gerçek, Ölüm haktır.02.05.2026 - 17:08


    *** ONLARIIN HEPSİ SENSİN***
    KİMSE-KİMSEYE AHLAKSIZ DİYEMEZ
    ATATÜRK ASLA ZORBA ve KATIL OLMAMIŞTIR. TAM TERSİNE
    YURTTA SULH, CİHANDA SULH DEMİŞTİR.
    Sen git kendi kumunda oyna.

  • serbest kürsü01.05.2026 - 17:36


    *** HAŞHAŞİ SOYTARISI ***
    O1-05-2026 saat 14i59 da sana ne yapacağını söyledim.
    Ya çıkar adam gibi önce Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve
    silah arkadaşlarından ve bütün şerefli Türk Ulusundan
    özür dileyeceksin. Ya da Amerika'dan fino gibi ciyaklamaya
    devam edeceksin? SEÇİM SENİN

  • serbest kürsü30.04.2026 - 19:19


    *ASLINDA* bu Atatürk ve Cumhuriyet düşmanları kadar, bunlara sessiz kalan
    Cumhuriyetçiler, sosyal demokratlar, Realist Kemalistler, Atatürk'çü devrimciler,
    Vatansever milliyetçiler ve Ulusalcı yazarlarda suçludurlar. Geçen günlerde
    cesur yürek bir hanım efendi bir Atatürk düşmanına dava açtı, şerefsiz
    tutuklandı. Özellik bu sayfayı tamamen Fetocüler sabota ediyorlar...

  • serbest kürsü30.04.2026 - 19:11


    Son günlerde bir moda oldu, eline kalemi alan Atatürk ve Cumhuriyete
    sataşıyor. Ulan bu Demokratik Laik, Sosyal, hukuk Devletin nimetlerinden
    beslenip dönüp nankörlük ve edepsizlik ediyorsunuz?

  • serbest kürsü30.04.2026 - 19:07


    O iftirayı yazıp resm edenler senin gibi Cumhuriyet düşmanlarıdır.
    Olmadık, akla gelmedik iftiralar atıyorsunuz. Bu Ülke hal bu gün
    Mustafa Kemallerin kurduğu Anayasayla yönetiliyor. Sayın Cumhur
    Başkanımız ve bütün Palamenterler Laiklik ilkesi doğrultusunda
    kürsü yemini ediyorlar.
    ULAN İT sen kimsin ki yedi düvele kafa atmış, Osmanlının itibarını
    kurtarmış ve kos-koca Türkiye Cumhuriyetin kurmuş büyük Türk
    kahramanına ve ulusumuzun atasına iftira atıyorsun. Onun-bunun
    şebeği, fetö yalaması sen haddini bileceksin....

  • serbest kürsü30.04.2026 - 18:46


    1--İhsan Araç, katil Yavuz senin baban mıdır? Sen onun sulbünden misin?
    2--Tam yüz yıldır Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve onun kurduğu Cumhuriyetle
    uğraşıyorsunuz. Bir kılına dahi dokunamadınız. Yüz yıldır o pis avucunuzu yaladınız.
    ilelebette yalamaya devam edeceksiniz. Çünkü bu hür ve kutlu Cumhuriyetimiz
    dim-dik ayakta duracaktır.
    3--Yetersiz cahil-cühela ve onun bunun yalaması küfürbaz olurlar. Sen daha öncede
    bu sayfayı sabota etmiştin. Finonun görevi paçalara havlamaktır diye cevap vermemiştim.
    4--Ben 15 yaşımdan beri hiç bir kimseye küfür etmedim. Her halde ilk küfürüm senin gibi
    yalakaya olacaktır. Çünkü senin gibi haysiyetsiz şerefsizler kaos ve kargaşadan beslenirler.
    Eğer ki, Gazi Mustafa Kemal Atatürk'e iftira atmasaydın, ben senin gibi şebeklere yine cevap
    vermezdim. Haddinizi bileceksiniz?
    5--Ben sana Gazi Mustafa Kemal Paşa ile ilgili soru sormam, çünkü sen ve senin gibi
    işbirlikçi Vatan hainleri Kemalistlerin osuruğu olamazsınız?
    6--Biz senin gibi hain şerefsizlerin 15 Temmuz da kıçınızı tekmelemedik mi? Tabanı
    yağlayıp arkanıza bakmadan Amerika'ya kaçmadınız mı? Baş Papazınız orada kuyruğu
    titretmedi mi, darısı diğer Papazların başına?
    7-- Bu sayfada birilerine yalakalık yapmak için Yüce Dinimizi o pis şeytani nefsine
    alet ediyorsun, Müslümanım diyorsun, sıkıyı görünce her fırsatta gavur, kefere
    küffar dediğiniz millete sığınıyorsunuz. Sizi gidi iki yüzlü riyakârlar?
    8--Ulu Önder Atamızla ilgili cümlenizi kopyaladım, bakalım ilgili mercilerde senin
    gibi düşünüyorlar mı? Bu Demokratik Laik Sosyal devlet sahipsiz değildir.
    9--Onursuz-omurgasız şebekler yazmayı ve konuşmayı beceremezler. Şimdi
    istediğin kadar arkamdan havlayabilirsin. İstediğin kadar tarihimize iftira atıp
    küfürler dizebilirsin. Ulan kısır döngü şebek, Ulusundan-ailenden utamıyorsan
    Erzurum'un dadaşlarından utan it herif.....

  • serbest kürsü30.04.2026 - 14:52


    *** SOSYAL ve REEL BAKIŞ ***
    --AŞK NEDİR, bu gün Şiir sayfasında özetle yazdım, ancak ne demek istediğimi
    pek doğru anlayan olmamış. Ya da doğru anlayıp ta inadına muhalif olunmuştur?
    Ben AŞK ve SEVDA gerçeğini inkâr etmiyorum ki, ben Aşk'ın bir çeşit ruhsal
    bir hastalık olduğunu söylüyorum.
    --AŞIK olan kişi sadece kendi arzu ve benliğini koruyarak ve inadına doğruluğuna
    inanarak başka bir varlığa derin duygular beslediği ve zamanla ona iyice bağlandığı
    ve bunun karşılığında her türlü bedel ödemeye kendisini şartlandırma durumudur.
    İşte bunu adı psikiyatrik bir hastalıktır. Bu ruhsal saplantının tıpta tedavisi oldukça
    uzun zamanlıdır. Hatta bazı safhalarda tedavisi de mümkün değildir.?
    --Aşık ve Maşuklar, tüm psikiyetrik hastalara ait karakteri bünyesinde barındıran
    coşkunluk halidir. AŞK, depresif ve düzelmesi umut edilmeyen ruhsal bir saplantıdır.
    Aşık olan kişiler de siyasal, sosyal, kültürel ve her türlü toplumsal olay ve faaliyetler
    umurlarında olmaz. Hani derler ya *DÜNYA YANSA UMURUNDA DEĞİL* aynen
    bunun gibi artık duyarsız, umursuz, kuralsız, yetersiz ve oldukça sorumsuz bir vakaya
    dönüşmüştür. Ne kendine, ne ailesine ve ne de topluma bir faydaları olur. Bulundukları
    ortamda huzursuzluk, umutsuzluk ve karamsarlık eylemleri hiç eksik olmaz?
    --Böyle hasta ruhlu Aşık ve Maşukların tarihsel devinimde örnekleri sayılmayacak kadar
    çoktur. Örneğin, Kerem'le Aslı, Leyla ile Mecnun, Ferhat ile Şirin. Yaralı Mahmut ile Gülüzar.
    Aşık Coşarı ile Mahizer. Aşık Deryami ile Gülperi. Aşık Kara ile Mahperi ve daha nice-niceleri?
    Bütün bu Aşık ve Maşukların hayatlarını bir inceleyin, hem kendilerine ve hem de yakınlarına
    deyim yerindeyse KAN kusturmuşlardır...
    --Bu Aşk hastalığı nice Hünkârları rezil-rüsva etmiştir. Yine nicelerini Tahtından düşürmüştür.
    Mesela herkes tarafından bilinen biride Osmanlının yüz karsı katil, ceberrüt, zalim Yavuz
    Sultan Selim'dir. Safevi Devlet başkanın eşine aşık oluyor ve bu utanmaz zorba bu uğurda
    hiç acımadan 50 bin Alevi yurttaşını katlediyor. Hala bu gün bu sadist zorbaya Fatihalar
    okuyanlar vardır?
    --Sevgi-sevmek, saygı-saymak, tebessüm-hürmet, hoşgörü ve barış olgularının AŞK ile
    uzaktan ve yakından hiç bir ilgisi yoktur. AŞK bir huzur bozan ve hatta can alan zehirli
    bir sarmaşıktır.... VESSELAM-----------OZAN ÇAKIROĞLU

  • Dünya gerçek, Ölüm haktır.30.04.2026 - 10:22


    ***** RUBAİYAT *****
    Haşhaşi nursuzları tarikat kurmuşlar
    Şaklaban müritleri, cübbeli ermişler
    Başlarında utanmaz sübyancı dervişler
    Şeytan gibi her deliğe aktı yobazlar
    Tekbir selavatla insan yaktı yobazlar...
    ---------OZAN ÇAKIROĞLU----------

  • Yurtseverler Köşesi29.04.2026 - 12:11


    ***** UMUTSUZ YARINLAR *****
    Fethullah Gülen'e Mehdi dediler? Geylani'ye Evliya? Nazım Kıbrısi'ye Ermiş dediler?
    Mahmut Osmanoğluna Embiya, Cübbeli fetbaza sahabe dediler? Müslim Gündüz'e
    Molla, Adnan Oktar'a Alim dediler. İblis Kadir Mısıra Mürşit dediler? 40 bin masum
    canın katili şerefsiz APOYA da Önder dediler????
    **Ya hu bunlar hep dediler, diyorlar ve diyecekler? En sonun da bu Hilafet aşıkları
    birbirini yiyecekler... VESSELAM

  • Yurtseverler Köşesi27.04.2026 - 14:19


    *** İĞNELİ FIÇI ***
    Din ve mezhepleri siyasete alet eden hiç bir görüş ve partiler
    asla ve kat-a muvaffak olamazlar. Tarihsel süreçte devamlılığını
    sağlayamazlar ve yok olmaya mahkumdurlar...
    ----------OZAN ÇAKIROĞLU----------