*** ONLARIIN HEPSİ SENSİN*** KİMSE-KİMSEYE AHLAKSIZ DİYEMEZ ATATÜRK ASLA ZORBA ve KATIL OLMAMIŞTIR. TAM TERSİNE YURTTA SULH, CİHANDA SULH DEMİŞTİR. Sen git kendi kumunda oyna.
*** HAŞHAŞİ SOYTARISI *** O1-05-2026 saat 14i59 da sana ne yapacağını söyledim. Ya çıkar adam gibi önce Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşlarından ve bütün şerefli Türk Ulusundan özür dileyeceksin. Ya da Amerika'dan fino gibi ciyaklamaya devam edeceksin? SEÇİM SENİN
*ASLINDA* bu Atatürk ve Cumhuriyet düşmanları kadar, bunlara sessiz kalan Cumhuriyetçiler, sosyal demokratlar, Realist Kemalistler, Atatürk'çü devrimciler, Vatansever milliyetçiler ve Ulusalcı yazarlarda suçludurlar. Geçen günlerde cesur yürek bir hanım efendi bir Atatürk düşmanına dava açtı, şerefsiz tutuklandı. Özellik bu sayfayı tamamen Fetocüler sabota ediyorlar...
Son günlerde bir moda oldu, eline kalemi alan Atatürk ve Cumhuriyete sataşıyor. Ulan bu Demokratik Laik, Sosyal, hukuk Devletin nimetlerinden beslenip dönüp nankörlük ve edepsizlik ediyorsunuz?
O iftirayı yazıp resm edenler senin gibi Cumhuriyet düşmanlarıdır. Olmadık, akla gelmedik iftiralar atıyorsunuz. Bu Ülke hal bu gün Mustafa Kemallerin kurduğu Anayasayla yönetiliyor. Sayın Cumhur Başkanımız ve bütün Palamenterler Laiklik ilkesi doğrultusunda kürsü yemini ediyorlar. ULAN İT sen kimsin ki yedi düvele kafa atmış, Osmanlının itibarını kurtarmış ve kos-koca Türkiye Cumhuriyetin kurmuş büyük Türk kahramanına ve ulusumuzun atasına iftira atıyorsun. Onun-bunun şebeği, fetö yalaması sen haddini bileceksin....
1--İhsan Araç, katil Yavuz senin baban mıdır? Sen onun sulbünden misin? 2--Tam yüz yıldır Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve onun kurduğu Cumhuriyetle uğraşıyorsunuz. Bir kılına dahi dokunamadınız. Yüz yıldır o pis avucunuzu yaladınız. ilelebette yalamaya devam edeceksiniz. Çünkü bu hür ve kutlu Cumhuriyetimiz dim-dik ayakta duracaktır. 3--Yetersiz cahil-cühela ve onun bunun yalaması küfürbaz olurlar. Sen daha öncede bu sayfayı sabota etmiştin. Finonun görevi paçalara havlamaktır diye cevap vermemiştim. 4--Ben 15 yaşımdan beri hiç bir kimseye küfür etmedim. Her halde ilk küfürüm senin gibi yalakaya olacaktır. Çünkü senin gibi haysiyetsiz şerefsizler kaos ve kargaşadan beslenirler. Eğer ki, Gazi Mustafa Kemal Atatürk'e iftira atmasaydın, ben senin gibi şebeklere yine cevap vermezdim. Haddinizi bileceksiniz? 5--Ben sana Gazi Mustafa Kemal Paşa ile ilgili soru sormam, çünkü sen ve senin gibi işbirlikçi Vatan hainleri Kemalistlerin osuruğu olamazsınız? 6--Biz senin gibi hain şerefsizlerin 15 Temmuz da kıçınızı tekmelemedik mi? Tabanı yağlayıp arkanıza bakmadan Amerika'ya kaçmadınız mı? Baş Papazınız orada kuyruğu titretmedi mi, darısı diğer Papazların başına? 7-- Bu sayfada birilerine yalakalık yapmak için Yüce Dinimizi o pis şeytani nefsine alet ediyorsun, Müslümanım diyorsun, sıkıyı görünce her fırsatta gavur, kefere küffar dediğiniz millete sığınıyorsunuz. Sizi gidi iki yüzlü riyakârlar? 8--Ulu Önder Atamızla ilgili cümlenizi kopyaladım, bakalım ilgili mercilerde senin gibi düşünüyorlar mı? Bu Demokratik Laik Sosyal devlet sahipsiz değildir. 9--Onursuz-omurgasız şebekler yazmayı ve konuşmayı beceremezler. Şimdi istediğin kadar arkamdan havlayabilirsin. İstediğin kadar tarihimize iftira atıp küfürler dizebilirsin. Ulan kısır döngü şebek, Ulusundan-ailenden utamıyorsan Erzurum'un dadaşlarından utan it herif.....
*** SOSYAL ve REEL BAKIŞ *** --AŞK NEDİR, bu gün Şiir sayfasında özetle yazdım, ancak ne demek istediğimi pek doğru anlayan olmamış. Ya da doğru anlayıp ta inadına muhalif olunmuştur? Ben AŞK ve SEVDA gerçeğini inkâr etmiyorum ki, ben Aşk'ın bir çeşit ruhsal bir hastalık olduğunu söylüyorum. --AŞIK olan kişi sadece kendi arzu ve benliğini koruyarak ve inadına doğruluğuna inanarak başka bir varlığa derin duygular beslediği ve zamanla ona iyice bağlandığı ve bunun karşılığında her türlü bedel ödemeye kendisini şartlandırma durumudur. İşte bunu adı psikiyatrik bir hastalıktır. Bu ruhsal saplantının tıpta tedavisi oldukça uzun zamanlıdır. Hatta bazı safhalarda tedavisi de mümkün değildir.? --Aşık ve Maşuklar, tüm psikiyetrik hastalara ait karakteri bünyesinde barındıran coşkunluk halidir. AŞK, depresif ve düzelmesi umut edilmeyen ruhsal bir saplantıdır. Aşık olan kişiler de siyasal, sosyal, kültürel ve her türlü toplumsal olay ve faaliyetler umurlarında olmaz. Hani derler ya *DÜNYA YANSA UMURUNDA DEĞİL* aynen bunun gibi artık duyarsız, umursuz, kuralsız, yetersiz ve oldukça sorumsuz bir vakaya dönüşmüştür. Ne kendine, ne ailesine ve ne de topluma bir faydaları olur. Bulundukları ortamda huzursuzluk, umutsuzluk ve karamsarlık eylemleri hiç eksik olmaz? --Böyle hasta ruhlu Aşık ve Maşukların tarihsel devinimde örnekleri sayılmayacak kadar çoktur. Örneğin, Kerem'le Aslı, Leyla ile Mecnun, Ferhat ile Şirin. Yaralı Mahmut ile Gülüzar. Aşık Coşarı ile Mahizer. Aşık Deryami ile Gülperi. Aşık Kara ile Mahperi ve daha nice-niceleri? Bütün bu Aşık ve Maşukların hayatlarını bir inceleyin, hem kendilerine ve hem de yakınlarına deyim yerindeyse KAN kusturmuşlardır... --Bu Aşk hastalığı nice Hünkârları rezil-rüsva etmiştir. Yine nicelerini Tahtından düşürmüştür. Mesela herkes tarafından bilinen biride Osmanlının yüz karsı katil, ceberrüt, zalim Yavuz Sultan Selim'dir. Safevi Devlet başkanın eşine aşık oluyor ve bu utanmaz zorba bu uğurda hiç acımadan 50 bin Alevi yurttaşını katlediyor. Hala bu gün bu sadist zorbaya Fatihalar okuyanlar vardır? --Sevgi-sevmek, saygı-saymak, tebessüm-hürmet, hoşgörü ve barış olgularının AŞK ile uzaktan ve yakından hiç bir ilgisi yoktur. AŞK bir huzur bozan ve hatta can alan zehirli bir sarmaşıktır.... VESSELAM-----------OZAN ÇAKIROĞLU
***** UMUTSUZ YARINLAR ***** Fethullah Gülen'e Mehdi dediler? Geylani'ye Evliya? Nazım Kıbrısi'ye Ermiş dediler? Mahmut Osmanoğluna Embiya, Cübbeli fetbaza sahabe dediler? Müslim Gündüz'e Molla, Adnan Oktar'a Alim dediler. İblis Kadir Mısıra Mürşit dediler? 40 bin masum canın katili şerefsiz APOYA da Önder dediler???? **Ya hu bunlar hep dediler, diyorlar ve diyecekler? En sonun da bu Hilafet aşıkları birbirini yiyecekler... VESSELAM
*** İĞNELİ FIÇI *** Din ve mezhepleri siyasete alet eden hiç bir görüş ve partiler asla ve kat-a muvaffak olamazlar. Tarihsel süreçte devamlılığını sağlayamazlar ve yok olmaya mahkumdurlar... ----------OZAN ÇAKIROĞLU----------
*** ONLARIIN HEPSİ SENSİN***
KİMSE-KİMSEYE AHLAKSIZ DİYEMEZ
ATATÜRK ASLA ZORBA ve KATIL OLMAMIŞTIR. TAM TERSİNE
YURTTA SULH, CİHANDA SULH DEMİŞTİR.
Sen git kendi kumunda oyna.
*** HAŞHAŞİ SOYTARISI ***
O1-05-2026 saat 14i59 da sana ne yapacağını söyledim.
Ya çıkar adam gibi önce Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve
silah arkadaşlarından ve bütün şerefli Türk Ulusundan
özür dileyeceksin. Ya da Amerika'dan fino gibi ciyaklamaya
devam edeceksin? SEÇİM SENİN
*ASLINDA* bu Atatürk ve Cumhuriyet düşmanları kadar, bunlara sessiz kalan
Cumhuriyetçiler, sosyal demokratlar, Realist Kemalistler, Atatürk'çü devrimciler,
Vatansever milliyetçiler ve Ulusalcı yazarlarda suçludurlar. Geçen günlerde
cesur yürek bir hanım efendi bir Atatürk düşmanına dava açtı, şerefsiz
tutuklandı. Özellik bu sayfayı tamamen Fetocüler sabota ediyorlar...
Son günlerde bir moda oldu, eline kalemi alan Atatürk ve Cumhuriyete
sataşıyor. Ulan bu Demokratik Laik, Sosyal, hukuk Devletin nimetlerinden
beslenip dönüp nankörlük ve edepsizlik ediyorsunuz?
O iftirayı yazıp resm edenler senin gibi Cumhuriyet düşmanlarıdır.
Olmadık, akla gelmedik iftiralar atıyorsunuz. Bu Ülke hal bu gün
Mustafa Kemallerin kurduğu Anayasayla yönetiliyor. Sayın Cumhur
Başkanımız ve bütün Palamenterler Laiklik ilkesi doğrultusunda
kürsü yemini ediyorlar.
ULAN İT sen kimsin ki yedi düvele kafa atmış, Osmanlının itibarını
kurtarmış ve kos-koca Türkiye Cumhuriyetin kurmuş büyük Türk
kahramanına ve ulusumuzun atasına iftira atıyorsun. Onun-bunun
şebeği, fetö yalaması sen haddini bileceksin....
1--İhsan Araç, katil Yavuz senin baban mıdır? Sen onun sulbünden misin?
2--Tam yüz yıldır Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve onun kurduğu Cumhuriyetle
uğraşıyorsunuz. Bir kılına dahi dokunamadınız. Yüz yıldır o pis avucunuzu yaladınız.
ilelebette yalamaya devam edeceksiniz. Çünkü bu hür ve kutlu Cumhuriyetimiz
dim-dik ayakta duracaktır.
3--Yetersiz cahil-cühela ve onun bunun yalaması küfürbaz olurlar. Sen daha öncede
bu sayfayı sabota etmiştin. Finonun görevi paçalara havlamaktır diye cevap vermemiştim.
4--Ben 15 yaşımdan beri hiç bir kimseye küfür etmedim. Her halde ilk küfürüm senin gibi
yalakaya olacaktır. Çünkü senin gibi haysiyetsiz şerefsizler kaos ve kargaşadan beslenirler.
Eğer ki, Gazi Mustafa Kemal Atatürk'e iftira atmasaydın, ben senin gibi şebeklere yine cevap
vermezdim. Haddinizi bileceksiniz?
5--Ben sana Gazi Mustafa Kemal Paşa ile ilgili soru sormam, çünkü sen ve senin gibi
işbirlikçi Vatan hainleri Kemalistlerin osuruğu olamazsınız?
6--Biz senin gibi hain şerefsizlerin 15 Temmuz da kıçınızı tekmelemedik mi? Tabanı
yağlayıp arkanıza bakmadan Amerika'ya kaçmadınız mı? Baş Papazınız orada kuyruğu
titretmedi mi, darısı diğer Papazların başına?
7-- Bu sayfada birilerine yalakalık yapmak için Yüce Dinimizi o pis şeytani nefsine
alet ediyorsun, Müslümanım diyorsun, sıkıyı görünce her fırsatta gavur, kefere
küffar dediğiniz millete sığınıyorsunuz. Sizi gidi iki yüzlü riyakârlar?
8--Ulu Önder Atamızla ilgili cümlenizi kopyaladım, bakalım ilgili mercilerde senin
gibi düşünüyorlar mı? Bu Demokratik Laik Sosyal devlet sahipsiz değildir.
9--Onursuz-omurgasız şebekler yazmayı ve konuşmayı beceremezler. Şimdi
istediğin kadar arkamdan havlayabilirsin. İstediğin kadar tarihimize iftira atıp
küfürler dizebilirsin. Ulan kısır döngü şebek, Ulusundan-ailenden utamıyorsan
Erzurum'un dadaşlarından utan it herif.....
*** SOSYAL ve REEL BAKIŞ ***
--AŞK NEDİR, bu gün Şiir sayfasında özetle yazdım, ancak ne demek istediğimi
pek doğru anlayan olmamış. Ya da doğru anlayıp ta inadına muhalif olunmuştur?
Ben AŞK ve SEVDA gerçeğini inkâr etmiyorum ki, ben Aşk'ın bir çeşit ruhsal
bir hastalık olduğunu söylüyorum.
--AŞIK olan kişi sadece kendi arzu ve benliğini koruyarak ve inadına doğruluğuna
inanarak başka bir varlığa derin duygular beslediği ve zamanla ona iyice bağlandığı
ve bunun karşılığında her türlü bedel ödemeye kendisini şartlandırma durumudur.
İşte bunu adı psikiyatrik bir hastalıktır. Bu ruhsal saplantının tıpta tedavisi oldukça
uzun zamanlıdır. Hatta bazı safhalarda tedavisi de mümkün değildir.?
--Aşık ve Maşuklar, tüm psikiyetrik hastalara ait karakteri bünyesinde barındıran
coşkunluk halidir. AŞK, depresif ve düzelmesi umut edilmeyen ruhsal bir saplantıdır.
Aşık olan kişiler de siyasal, sosyal, kültürel ve her türlü toplumsal olay ve faaliyetler
umurlarında olmaz. Hani derler ya *DÜNYA YANSA UMURUNDA DEĞİL* aynen
bunun gibi artık duyarsız, umursuz, kuralsız, yetersiz ve oldukça sorumsuz bir vakaya
dönüşmüştür. Ne kendine, ne ailesine ve ne de topluma bir faydaları olur. Bulundukları
ortamda huzursuzluk, umutsuzluk ve karamsarlık eylemleri hiç eksik olmaz?
--Böyle hasta ruhlu Aşık ve Maşukların tarihsel devinimde örnekleri sayılmayacak kadar
çoktur. Örneğin, Kerem'le Aslı, Leyla ile Mecnun, Ferhat ile Şirin. Yaralı Mahmut ile Gülüzar.
Aşık Coşarı ile Mahizer. Aşık Deryami ile Gülperi. Aşık Kara ile Mahperi ve daha nice-niceleri?
Bütün bu Aşık ve Maşukların hayatlarını bir inceleyin, hem kendilerine ve hem de yakınlarına
deyim yerindeyse KAN kusturmuşlardır...
--Bu Aşk hastalığı nice Hünkârları rezil-rüsva etmiştir. Yine nicelerini Tahtından düşürmüştür.
Mesela herkes tarafından bilinen biride Osmanlının yüz karsı katil, ceberrüt, zalim Yavuz
Sultan Selim'dir. Safevi Devlet başkanın eşine aşık oluyor ve bu utanmaz zorba bu uğurda
hiç acımadan 50 bin Alevi yurttaşını katlediyor. Hala bu gün bu sadist zorbaya Fatihalar
okuyanlar vardır?
--Sevgi-sevmek, saygı-saymak, tebessüm-hürmet, hoşgörü ve barış olgularının AŞK ile
uzaktan ve yakından hiç bir ilgisi yoktur. AŞK bir huzur bozan ve hatta can alan zehirli
bir sarmaşıktır.... VESSELAM-----------OZAN ÇAKIROĞLU
***** RUBAİYAT *****
Haşhaşi nursuzları tarikat kurmuşlar
Şaklaban müritleri, cübbeli ermişler
Başlarında utanmaz sübyancı dervişler
Şeytan gibi her deliğe aktı yobazlar
Tekbir selavatla insan yaktı yobazlar...
---------OZAN ÇAKIROĞLU----------
***** UMUTSUZ YARINLAR *****
Fethullah Gülen'e Mehdi dediler? Geylani'ye Evliya? Nazım Kıbrısi'ye Ermiş dediler?
Mahmut Osmanoğluna Embiya, Cübbeli fetbaza sahabe dediler? Müslim Gündüz'e
Molla, Adnan Oktar'a Alim dediler. İblis Kadir Mısıra Mürşit dediler? 40 bin masum
canın katili şerefsiz APOYA da Önder dediler????
**Ya hu bunlar hep dediler, diyorlar ve diyecekler? En sonun da bu Hilafet aşıkları
birbirini yiyecekler... VESSELAM
*** İĞNELİ FIÇI ***
Din ve mezhepleri siyasete alet eden hiç bir görüş ve partiler
asla ve kat-a muvaffak olamazlar. Tarihsel süreçte devamlılığını
sağlayamazlar ve yok olmaya mahkumdurlar...
----------OZAN ÇAKIROĞLU----------