***** ASMİN ROJ ***** 26-Aralık-1991 yılından itibaren, yani Sosyal Sovyetler Cumhuriyet Birliği dağıldıktan sonra Dünyanın hiç bir yerinde DİN ve MEZHEPLERE dayalı yönetim sistemi ve ya rejim sisteminin inşa edilmesi Tarih olmuştur??? Amerika ve yandaşları Sovyetler birliğinden ödleri kopuyordu ve Orta doğu İslam Devletlerine el altından DİNİ destek veriyorlardı. Hatta bizim Ülkemiz de mevcut tarikatlar ve bilumum asitane dergâhları Amerika'dan besleniyordu? --Sosyal Sovyetler dağıldı Amerika Orta doğuya bomba yağdırmaya başladı. İnadına ve ısrarla Dini değerlere saldırdı. Hatta hiç utanmadan İran'a Ramazan ayında saldırdı.....ARKASI YARIN
*** BU GÜN NEVRUZ BAYRAMI *** -Türk Ulusal Milletimizin Nevruz Bayramı kutlu olsun. Ülkemize sevgi, barış, hayır ve bereket getirsin. Toplumsal ayrışmalar son bulsun. Bütün Memleket aşkla, sevgiyle, uhulet ve suhuletle yeniden top-yekün kaynaşsın... --Nevruz Bayramı yalnızca Baharın gelişini müjdelemez, Türklerin yeniden ayağa kalkışının, birlik ve beraberliğin simgesidir. --Nevruz Bayramı, Ergenekon destanının taa kendisidir. Demirlerin dövüldüğü, umutların yeniden yeşerdiği, Tabiatın coşup-çağlamasıdır. İnşallah Tabiatın çağlamasıyla beraber tüm insani değerlerde coşup çağlasın ve Bütün kaos-kargaşa, melanet ve musibetler son bulsun... -----------OZAN ÇAKIROĞLU--------------
18 Mart zafer bayramı Türk Ulusal Milletimize kutlu olsun. Başta Mustafa Kemal Atatürk olmak üzere bürün kahraman şehitlerimizi saygı, minnet ve rahmetle anıyoruz. Yatıkları yer hurişan olsun... . 18 Mart yalnızca bir Askeri zafer değildir. 18 Mart Çanakkale zaferimiz ulusal milletin bağımsızlık iradesini tüm Dünya'ya ilan ettiği büyük bir destanın adıdır... Çanakkale geçilmezliği Türkiye Cumhuriyetinin var olmasının temel taşlarından biri olmuştur...
*** ÇANAKKALE GEÇİLMEZ *** Düşman kuvvetleri Ülke sathında Hemi de Hünkâr'ın pay-ı tahtında Jurnalcı cambazı saray katında Vatan Ahvalini gördü ordumuz. . Osmanlı kastına ferman yazdılar Gemiler gönderip tuzak kazdılar Yedi Düvel birden sınır çizdiler Geçilmez bir duvar ördü ordumuz. . Düşman gemileri geldi dayandı Çanakkale tozdu, kana bulandı Şehitlerin her biri, yiğit-civandı Haçlıyı denize sürdü ordumuz. . Nice masumlar süngüye takıldı Köylerimiz yağma oldu yakıldı Binlerce yiğidin kanı döküldü Bağrını kefenle sardı ordumuz. . Türk-Kürt, Çerkez-Lazı omuz omuza Düşmanı döktüler, mavi denize Hürriyet dönüştü Aya-Yıldıza Küffara dersini verdi ordumuz. . Çakıroğlu yazdı, getirdi dile Göz yaşı çağladı, dönüştü sele Vatanım namustur, verilmez ele Hainden hesabı sordu ordumuz, Ulusal birliği, kurdu ordumuz... -------OZAN ÇAKIROĞLU------ 18 Mart Çanakkale Zaferimiz Türk Ulusal Milletimize kutlu olsun. Başta Gazi Mustafa Kemal Atatürk olmak üzere, bütün kahraman Şehitlerimizi saygı, minnet ve rahmetle anıyorum... Yattıkları yer hurişan olsun...
*** LAİK ve SOSYAL BAKIŞ *** --Vahşi Kapitalizmin, en öncelikli siyasal, sosyal, kültürel ve ekonomik yaptırımı bilinçsiz, çaresiz, kuralsız, yetersiz ve ehilsiz bir toplum yaratmaktır. Çünkü her çağ ve medeniyette cehaleti kullanmak kolay ve ucuz maliyetlidir??? . **PEKİ BU CEHALET KİMDİR, NASIL SARFİ EYLEMLERDE BULUNURLAR? 1-Her şeyin en iyisini onlar bilirler. Kargadan başka kuş ve kendilerinden baka kuş tanımazlar. 2-Hiç araştırıp irdelemeden bilgi sahibi olurlar. Ve bildiklerini başkalarına empoze etmek için şekilden-şekile girerler? 3-Kibar, efendi ve Kâmil insanları zayıf ve hakir görürler... 4-Kusurlarını gizlemek için, Din ve mezhepsel inançlarını kullanırlar... 5-Hak-hukuk ve adalet mizanına kafa tutarlar ve döner etrafındakilere ahlak dersi verirler. 6-Empati-kıyas yapma yetenekleri yoktur. Her zaman Dini ve maddi yaptırımla toplumu dizayne etmek için şekilden-şekile girerler. 7-Sıkıştıkları zaman Yüce Dinimizi orta çağ gölgesi altında zülfikâr bir kılıç gibi kullanırlar. 8-Kendilerinden olmayan bütün insanlara kin-nefret kusar ve buğuz ederler??? 9-İkna kabiliyetleri gelişmediğinden dolayı, rakip ve muhalif gördükleri herkese iftira-çamur ve küfür politikasıyla sindirmeye çalışırlar. 10-Her zaman ve her yerde bilimsel teatilerden uzak dururlar. Kürsülerden tek başına palavra ve martaval atarlar.. ----------ARKSI YARIN-------- sindirmeye
*** İLBER ORTAYLI *** Bu gün Türk Ulusu kederde-yasta Hocalar-hocası, soldu da gitti, Hüzünler bıraktı yaren de-dostta Kaderi, kısmeti doldu da gitti. . Müşkülü bilimle aşalım derdi Uygarlık yolunu açalım derdi Milletçe şahlanıp uçalım derdi Ulusal gençliğe güldü de gitti. . Mustafa Kemal'e hürmeti vardı Cehalete düşman, mürşide yardı Metanet dalgası Yurdumu sardı Milleti mateme, saldı da gitti. . Biz ondan öğrendik bilgi çağını Nakış-nakış ördü, bilim ağını Kalemle devirdi nefret dağını Yobaza dersini verdi de gitti. . Özgürlük uğruna döktü terini Memleket kaybetti böyle birini Mevlam Cennet etsin onun yerini Herkesten helallık aldı da gitti. . Der Vezir, hocama hürmetim vardı Karanlığa irşat, Vatana yardı Metanet rüzgârı Ülkeyi sardı Ebed uykusuna daldı da gitti... ------OZAN ÇAKIROĞLU----- Dostlar, yıkıldı Üklemizin tarih ağacı Döküldü bilimin yaprak-siyacı... İlber Hocamıza Yüce Yaradan Rahmet eylesin, Mekânı Cennet, Ruhu şad olsun...
*** LAİK SOSYAL BAKIŞ *** --Kadın Hz. Adem-i tavladı Şeytan dediniz? --Kadın doğurdu, çocuk fabrikası dediniz? --Kadın, süslendi yosma dediniz? --Kadın, çalıştı, koştu yoruldu, *KÖLE* dediniz? --Kadın, gülümsedi hafif dediniz? --Kadın, baş kaldırdı, ASİ dediniz? --Kadın eş oldu, baş oldu, aş oldu, hayal oldu, düş oldu, Siz bağnaz mendebur mahluklar, Kadın heriflere emanettir dediniz? --Kadın, Hz. Peygamberleri, nice-nice Ağa-Bey-Hünkârları yetiştirdi, Siz dönüp Kadına Harem ağası dediniz? --Kadın, Ana oldu, kardaş oldu, bacı oldu, yar oldu, yoldaş oldu, sizler Kadını nüfustan saymadınız? --Kadın okudu, öğrendi, araştırdı, teşebbüs eylemlerinde bulundu, sizler ne yaptınız, derhal çarşafa haps ettiniz? --Kadın, memur oldu, amir oldu, yüksek bürokrat oldu, Vekil oldu, Mebus oldu En sonun da *BAŞBAKAN* oldu. Siz bir türlü hazmedemediniz? Bu kez Siyasal Amellerinize alet ettiniz? --PEKİ SİZLER KİMSİNİZ??? ------BİR YORGUN DEMOKRATIN SOLGUN KALEMİNDEN-------
***** BU GÜN 8 MART KADINLAR GÜNÜ ***** --Sabahleyin Facebook sayfalarını gezindim, özelikle Laik-sosyal kesim Kadınlar günü münasebetiyle bazı mesaj ve yorumlar da bulunmuşlar (!) --Ben de bir ŞİİRLE kutlamayın düşündüm? Ancak hangi KADINLARIN gününü kutlayacağımı bilemedim? --Huzur evlerinde sahipsiz-kimsesiz ve adeta gün sayan Kadınların mı? Yoksa gelin ve evlatları tarafında hor görülmüş ve sokaklara atılmış emekçi Anaların mı? Berdel-kuma-muta ve üç-talak saçmalığına maruz kalmış kadınların mı? Asgari ücrete mahküm edilmiş ve yetmemiş patronu tarafından tacize uğramış ve ölümle tehtidiyle susturulmuş kadınların mı? Semt pazarların da, akşamı bekleyip, tezgah atıklarını utanarak toplayan kadınların mı, gününü mü kutlayalım? Yoksa Hasta, öksüz, özürlü , çaresiz ve bir ekmek nafakası için dilencilik yapmak zorunda kalan kadınların mı? Evinde mutfak mesarifine katkı sağlamak için sosyete kogoşlarına çamaşır ve temizliğe giden kadınların mı? Mendebur-zorba-ceberrüt-despot mahlukların şiddetine maruz kalmış kadınların mı gününü kutlayalım? --Diğer taraftan, ömür baharını eğitim ve öğretimi için harcayan ne inanç ve heveslerle diplomasını alıp, TORPİLİ olmadığı için işe giremeyen kadınların mı gününü kutlayalım? Yoksa yatlarda-katlarda, saray ve köşklerde yaşayan ve bir kahvaltı için Parislere giden yüksek sosyetenin gününü mü kutlayalım? YOK-YOK Biz en iyisi mi, sanatçı kimliği altında sahnelerde orasını-burasını açıp ta, garip-gurebanın ve cahil-cühelanın parasın soğüşleyen boyalı hatunların GÜNÜNÜ kutlayalım... VESSELAM ---------BİR YORGUN DEMOKRATIN SOLGUN KALEMİNDEN----------
***** ASMİN ROJ *****
26-Aralık-1991 yılından itibaren, yani Sosyal Sovyetler Cumhuriyet Birliği
dağıldıktan sonra Dünyanın hiç bir yerinde DİN ve MEZHEPLERE dayalı
yönetim sistemi ve ya rejim sisteminin inşa edilmesi Tarih olmuştur???
Amerika ve yandaşları Sovyetler birliğinden ödleri kopuyordu ve Orta doğu
İslam Devletlerine el altından DİNİ destek veriyorlardı. Hatta bizim Ülkemiz de
mevcut tarikatlar ve bilumum asitane dergâhları Amerika'dan besleniyordu?
--Sosyal Sovyetler dağıldı Amerika Orta doğuya bomba yağdırmaya başladı.
İnadına ve ısrarla Dini değerlere saldırdı. Hatta hiç utanmadan İran'a Ramazan
ayında saldırdı.....ARKASI YARIN
*** BU GÜN NEVRUZ BAYRAMI ***
-Türk Ulusal Milletimizin Nevruz Bayramı kutlu olsun. Ülkemize
sevgi, barış, hayır ve bereket getirsin. Toplumsal ayrışmalar son
bulsun. Bütün Memleket aşkla, sevgiyle, uhulet ve suhuletle yeniden
top-yekün kaynaşsın...
--Nevruz Bayramı yalnızca Baharın gelişini müjdelemez, Türklerin
yeniden ayağa kalkışının, birlik ve beraberliğin simgesidir.
--Nevruz Bayramı, Ergenekon destanının taa kendisidir. Demirlerin
dövüldüğü, umutların yeniden yeşerdiği, Tabiatın coşup-çağlamasıdır.
İnşallah Tabiatın çağlamasıyla beraber tüm insani değerlerde coşup
çağlasın ve Bütün kaos-kargaşa, melanet ve musibetler son bulsun...
-----------OZAN ÇAKIROĞLU--------------
*** UHREVİ bir BAKIŞ ***
Ergenliğimden beri hep düşünürüm (!) Nikâhsız çiftleşen
Tavukların yumurtası helal ve ya caiz midir???
18 Mart zafer bayramı Türk Ulusal Milletimize kutlu olsun.
Başta Mustafa Kemal Atatürk olmak üzere bürün kahraman
şehitlerimizi saygı, minnet ve rahmetle anıyoruz. Yatıkları yer
hurişan olsun...
.
18 Mart yalnızca bir Askeri zafer değildir. 18 Mart Çanakkale
zaferimiz ulusal milletin bağımsızlık iradesini tüm Dünya'ya
ilan ettiği büyük bir destanın adıdır...
Çanakkale geçilmezliği Türkiye Cumhuriyetinin var olmasının
temel taşlarından biri olmuştur...
*** ÇANAKKALE GEÇİLMEZ ***
Düşman kuvvetleri Ülke sathında
Hemi de Hünkâr'ın pay-ı tahtında
Jurnalcı cambazı saray katında
Vatan Ahvalini gördü ordumuz.
.
Osmanlı kastına ferman yazdılar
Gemiler gönderip tuzak kazdılar
Yedi Düvel birden sınır çizdiler
Geçilmez bir duvar ördü ordumuz.
.
Düşman gemileri geldi dayandı
Çanakkale tozdu, kana bulandı
Şehitlerin her biri, yiğit-civandı
Haçlıyı denize sürdü ordumuz.
.
Nice masumlar süngüye takıldı
Köylerimiz yağma oldu yakıldı
Binlerce yiğidin kanı döküldü
Bağrını kefenle sardı ordumuz.
.
Türk-Kürt, Çerkez-Lazı omuz omuza
Düşmanı döktüler, mavi denize
Hürriyet dönüştü Aya-Yıldıza
Küffara dersini verdi ordumuz.
.
Çakıroğlu yazdı, getirdi dile
Göz yaşı çağladı, dönüştü sele
Vatanım namustur, verilmez ele
Hainden hesabı sordu ordumuz,
Ulusal birliği, kurdu ordumuz...
-------OZAN ÇAKIROĞLU------
18 Mart Çanakkale Zaferimiz Türk Ulusal Milletimize kutlu olsun.
Başta Gazi Mustafa Kemal Atatürk olmak üzere, bütün kahraman
Şehitlerimizi saygı, minnet ve rahmetle anıyorum... Yattıkları yer
hurişan olsun...
*** LAİK ve SOSYAL BAKIŞ ***
--Vahşi Kapitalizmin, en öncelikli siyasal, sosyal, kültürel ve ekonomik yaptırımı
bilinçsiz, çaresiz, kuralsız, yetersiz ve ehilsiz bir toplum yaratmaktır. Çünkü her
çağ ve medeniyette cehaleti kullanmak kolay ve ucuz maliyetlidir???
.
**PEKİ BU CEHALET KİMDİR, NASIL SARFİ EYLEMLERDE BULUNURLAR?
1-Her şeyin en iyisini onlar bilirler. Kargadan başka kuş ve kendilerinden baka kuş tanımazlar.
2-Hiç araştırıp irdelemeden bilgi sahibi olurlar. Ve bildiklerini başkalarına empoze etmek için
şekilden-şekile girerler?
3-Kibar, efendi ve Kâmil insanları zayıf ve hakir görürler...
4-Kusurlarını gizlemek için, Din ve mezhepsel inançlarını kullanırlar...
5-Hak-hukuk ve adalet mizanına kafa tutarlar ve döner etrafındakilere ahlak dersi verirler.
6-Empati-kıyas yapma yetenekleri yoktur. Her zaman Dini ve maddi yaptırımla toplumu
dizayne etmek için şekilden-şekile girerler.
7-Sıkıştıkları zaman Yüce Dinimizi orta çağ gölgesi altında zülfikâr bir kılıç gibi kullanırlar.
8-Kendilerinden olmayan bütün insanlara kin-nefret kusar ve buğuz ederler???
9-İkna kabiliyetleri gelişmediğinden dolayı, rakip ve muhalif gördükleri herkese iftira-çamur
ve küfür politikasıyla sindirmeye çalışırlar.
10-Her zaman ve her yerde bilimsel teatilerden uzak dururlar. Kürsülerden tek başına palavra
ve martaval atarlar..
----------ARKSI YARIN--------
sindirmeye
*** İLBER ORTAYLI ***
Bu gün Türk Ulusu kederde-yasta
Hocalar-hocası, soldu da gitti,
Hüzünler bıraktı yaren de-dostta
Kaderi, kısmeti doldu da gitti.
.
Müşkülü bilimle aşalım derdi
Uygarlık yolunu açalım derdi
Milletçe şahlanıp uçalım derdi
Ulusal gençliğe güldü de gitti.
.
Mustafa Kemal'e hürmeti vardı
Cehalete düşman, mürşide yardı
Metanet dalgası Yurdumu sardı
Milleti mateme, saldı da gitti.
.
Biz ondan öğrendik bilgi çağını
Nakış-nakış ördü, bilim ağını
Kalemle devirdi nefret dağını
Yobaza dersini verdi de gitti.
.
Özgürlük uğruna döktü terini
Memleket kaybetti böyle birini
Mevlam Cennet etsin onun yerini
Herkesten helallık aldı da gitti.
.
Der Vezir, hocama hürmetim vardı
Karanlığa irşat, Vatana yardı
Metanet rüzgârı Ülkeyi sardı
Ebed uykusuna daldı da gitti...
------OZAN ÇAKIROĞLU-----
Dostlar, yıkıldı Üklemizin tarih ağacı
Döküldü bilimin yaprak-siyacı...
İlber Hocamıza Yüce Yaradan Rahmet eylesin,
Mekânı Cennet, Ruhu şad olsun...
*** LAİK SOSYAL BAKIŞ ***
Bu Dünya bakidir, insanlar fani
Ebcet okumakla, olunmaz kâni
Gel kardaş Evreni Kuran'dan tanı
Batıla inanma, harda kalırsın.
.
Hurafe peşinde kendini yorma
Ceberrüt zalimin safında durma
Haşhaşi sulbüne adresi sorma
Kervanın dağılır yolda kalırsın.
.
Avrupa selinde coşup çağlama
Tarikat çarkına umut bağlama
Menfaat uğruna, yürek dağlama
Mahşeri divanda korda kalırsın.
.
Gönül aynasını pasa bulama
Haçlı bahçesini boşa sulama
Zalime eğilip, etek yalama
Gün gelir ahu-zarda kalırsın.
.
Hakikat yolunda gezmeyi öğren
İlim deryasında, yüzmeyi öğren
Müşkülü bilimle, çözmeyi öğren
Rehbersiz yol alma zorda kalırsın.
.
Der Vezir, elbet bu devran durulur
Hakkın mizanın da, divan kurulur
Taksirli amelden, hesap sorulur
Omurgan bükülür yerde kalırsın.
Kim bilir o zaman nerde kalırsın...
--------VEZİR PEHLEVAN---------
Anlayana Sivrisinek Saz, anlamayana benim sözlerim az...
*** LAİK SOSYAL BAKIŞ ***
--Kadın Hz. Adem-i tavladı Şeytan dediniz?
--Kadın doğurdu, çocuk fabrikası dediniz?
--Kadın, süslendi yosma dediniz?
--Kadın, çalıştı, koştu yoruldu, *KÖLE* dediniz?
--Kadın, gülümsedi hafif dediniz?
--Kadın, baş kaldırdı, ASİ dediniz?
--Kadın eş oldu, baş oldu, aş oldu, hayal oldu, düş oldu, Siz bağnaz
mendebur mahluklar, Kadın heriflere emanettir dediniz?
--Kadın, Hz. Peygamberleri, nice-nice Ağa-Bey-Hünkârları yetiştirdi,
Siz dönüp Kadına Harem ağası dediniz?
--Kadın, Ana oldu, kardaş oldu, bacı oldu, yar oldu, yoldaş oldu, sizler
Kadını nüfustan saymadınız?
--Kadın okudu, öğrendi, araştırdı, teşebbüs eylemlerinde bulundu, sizler ne
yaptınız, derhal çarşafa haps ettiniz?
--Kadın, memur oldu, amir oldu, yüksek bürokrat oldu, Vekil oldu, Mebus oldu
En sonun da *BAŞBAKAN* oldu. Siz bir türlü hazmedemediniz? Bu kez Siyasal
Amellerinize alet ettiniz?
--PEKİ SİZLER KİMSİNİZ???
------BİR YORGUN DEMOKRATIN SOLGUN KALEMİNDEN-------
***** BU GÜN 8 MART KADINLAR GÜNÜ *****
--Sabahleyin Facebook sayfalarını gezindim, özelikle Laik-sosyal kesim Kadınlar
günü münasebetiyle bazı mesaj ve yorumlar da bulunmuşlar (!)
--Ben de bir ŞİİRLE kutlamayın düşündüm? Ancak hangi KADINLARIN gününü
kutlayacağımı bilemedim?
--Huzur evlerinde sahipsiz-kimsesiz ve adeta gün sayan Kadınların mı? Yoksa
gelin ve evlatları tarafında hor görülmüş ve sokaklara atılmış emekçi Anaların mı?
Berdel-kuma-muta ve üç-talak saçmalığına maruz kalmış kadınların mı? Asgari
ücrete mahküm edilmiş ve yetmemiş patronu tarafından tacize uğramış ve ölümle
tehtidiyle susturulmuş kadınların mı? Semt pazarların da, akşamı bekleyip, tezgah
atıklarını utanarak toplayan kadınların mı, gününü mü kutlayalım?
Yoksa Hasta, öksüz, özürlü , çaresiz ve bir ekmek nafakası için dilencilik yapmak zorunda
kalan kadınların mı? Evinde mutfak mesarifine katkı sağlamak için sosyete kogoşlarına
çamaşır ve temizliğe giden kadınların mı? Mendebur-zorba-ceberrüt-despot mahlukların
şiddetine maruz kalmış kadınların mı gününü kutlayalım?
--Diğer taraftan, ömür baharını eğitim ve öğretimi için harcayan ne inanç ve heveslerle
diplomasını alıp, TORPİLİ olmadığı için işe giremeyen kadınların mı gününü kutlayalım?
Yoksa yatlarda-katlarda, saray ve köşklerde yaşayan ve bir kahvaltı için Parislere giden
yüksek sosyetenin gününü mü kutlayalım? YOK-YOK Biz en iyisi mi, sanatçı kimliği altında
sahnelerde orasını-burasını açıp ta, garip-gurebanın ve cahil-cühelanın parasın soğüşleyen
boyalı hatunların GÜNÜNÜ kutlayalım... VESSELAM
---------BİR YORGUN DEMOKRATIN SOLGUN KALEMİNDEN----------