özlü sözler terimi Sen Öyle San tarafından 20.06.2003 tarihinde eklendi
Hayat acı bir ilaçtır,Aşk ise içindeki şeker,
hem yara bandımhem yaramteoman - gönülçelen şarkısından
'insanlar olumlu tanrılar, tanrılar ise olumsuz insanlardır'Hermes
'ilim ile gidilmeyen yolun sonu karanlıktır'hacı bektaşi Veli
Başıboşluk,sersemlerin tatilidir. chesterfield
şimdi eşim dostum beni fas'tayım sanıyor; kars'tayım hiç kimse bilmiyor
bitkisel hayata girdim maksat yeşillik olsun diye
'solucanlar da yükseklere çıkar ama kartalların ağzındayken..'
Hayat,Harptir..
Koku almayan kişiye fışkı da bir miskde. ....................................(Hz. Mevlana)
Akıl bir meşaledir. Kör için göz, ölü vücut için can, dilsiz için sözdür.
Hasretin rengi sarı...Daima sarı...
y u y u.....? ? ? ?
DÜŞMANA MERHAMET ACZ VE ZAAFTIR. BU İNSANİYET GÖSTERMEK DEĞİL, İNSANLIK NİTELİKLERİNİN SONUNU İLAN ETMEKTİR. MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
Keşkelerle yaşayanların bugünü olmaz, iyikiler ne kadar çoksa hayat okadar güzeldir...
Sevgi sadakatle, itibar cesaretle, intikam ihanetle körüklenir.....
Gönül kimi severse güzel (O) dur.
iyiliğe iyilik her kişinin karı,kötülüğe iyilik ER kişinin karı......
Dere dibine ev yapma,Alır götürür sel,İhtiyarsan genç kız alma,Kapar götürür el...........(Nusret ORHAN)
...madem ki sen bensin, ben de senim. Artık bu senlik ve benlik ne? ..
Şerefle bitirilmesi gereken en asil görev hayattır.
ayni dili degil ayni duygulari paylasanlar anlasir
• Sanssizliga katlanabiliriz, çünkü disaridan gelir ve tümüyle rastlantisaldir. Oysa yasamda bizi asil yaralayan, yaptigimiz hatalara hayiflanmaktir. (Oscar Wilde)
Yeryüzünde bir kişi bile özgür değilse,bütün insanlık özgür değildir.
kadın erkeğin ilgisinden çok ilgisizliğine karşı duyarlıdır
zaman insanları değil,armutları olgunlaştırır....demiş şair,pek de güzel söylemiş...
Kula bela gelmez, hak yazmadıkça,Hak bela yazmaz, kul azmadıkça...
SUSKUNLUĞUM ASALETİMDENDİR.HER LAFA VERİLECEK BİR CEVABIM VAR, LAKİN; BİR LAFA BAKARIM LAF MI DİYE,BİR DE SÖYLEYENE BAKARIM ADAM MI DİYE(MEVLANA
Zulüm edenlari affetmek,mazlumlara acımasızlıktır.
Su gibi olmalıyız. Herşeyden aşağıda ama kayadan bile kuvvetli.
Hayat acı bir ilaçtır,
Aşk ise içindeki şeker,
hem yara bandım
hem yaram
teoman - gönülçelen şarkısından
'insanlar olumlu tanrılar,
tanrılar ise olumsuz insanlardır'
Hermes
'ilim ile gidilmeyen yolun sonu karanlıktır'
hacı bektaşi Veli
Başıboşluk,sersemlerin tatilidir. chesterfield
şimdi eşim dostum beni fas'tayım sanıyor;
kars'tayım hiç kimse bilmiyor
bitkisel hayata girdim maksat yeşillik olsun diye
'solucanlar da yükseklere çıkar ama kartalların ağzındayken..'
Hayat,Harptir..
Koku almayan kişiye fışkı da bir miskde.
....................................(Hz. Mevlana)
Akıl bir meşaledir. Kör için göz, ölü vücut için can, dilsiz için sözdür.
Hasretin rengi sarı...Daima sarı...
y u y u.....? ? ? ?
DÜŞMANA MERHAMET ACZ VE ZAAFTIR. BU İNSANİYET GÖSTERMEK DEĞİL, İNSANLIK NİTELİKLERİNİN SONUNU İLAN ETMEKTİR.
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
Keşkelerle yaşayanların bugünü olmaz, iyikiler ne kadar çoksa hayat okadar güzeldir...
Sevgi sadakatle, itibar cesaretle, intikam ihanetle körüklenir.....
Gönül kimi severse güzel (O) dur.
iyiliğe iyilik her kişinin karı,kötülüğe iyilik ER kişinin karı......
Dere dibine ev yapma,
Alır götürür sel,
İhtiyarsan genç kız alma,
Kapar götürür el.
..........(Nusret ORHAN)
...madem ki sen bensin, ben de senim. Artık bu senlik ve benlik ne? ..
Şerefle bitirilmesi gereken en asil görev hayattır.
ayni dili degil ayni duygulari paylasanlar anlasir
• Sanssizliga katlanabiliriz, çünkü disaridan gelir ve tümüyle rastlantisaldir. Oysa yasamda bizi asil yaralayan, yaptigimiz hatalara hayiflanmaktir. (Oscar Wilde)
Yeryüzünde bir kişi bile özgür değilse,bütün insanlık özgür değildir.
kadın erkeğin ilgisinden çok ilgisizliğine karşı duyarlıdır
zaman insanları değil,armutları olgunlaştırır....demiş şair,pek de güzel söylemiş...
Kula bela gelmez, hak yazmadıkça,
Hak bela yazmaz, kul azmadıkça...
SUSKUNLUĞUM ASALETİMDENDİR.HER LAFA VERİLECEK BİR CEVABIM VAR, LAKİN; BİR LAFA BAKARIM LAF MI DİYE,BİR DE SÖYLEYENE BAKARIM ADAM MI DİYE(MEVLANA
Zulüm edenlari affetmek,mazlumlara acımasızlıktır.
Su gibi olmalıyız. Herşeyden aşağıda ama kayadan bile kuvvetli.