'Bildiklerini anlat, ama aklı vermeye kalkma, anlatılanları iyi dinle, ama hepsini doğru sanma. Sessiz kalmak, bir şey bilmediğin anlamına gelmez, çok konuşmakta çok şey bildiğini göstermez. Herkesi kendine eşit gör, her kim olursa olsun bir insanı küçümsemek akılsızlık, çok büyük görmekte korkaklıktır. Cesaret akıldan gelirse cesarettir, bilgisizlikten gelirse cehalettir... '
ŞU İKİ ŞEYİ HİÇ UNUTMA : ......................1. Senin başkasına yaptığın kötülüğü, ......................2. Başkasının sana yaptığı iyiliği. ŞU İKİ ŞEYİ HEMEN UNUT : ......................1. Senin başkasına yaptığın iyiliği, ......................2. Başkasının sana yaptığı kötülüğü.
Öfkenin ateşi önce sahibini yakara; sonra kıvılcımı düşmana ya varır ya varmaz. ...........................................(Şeyh Şadi Şirazi) . Öfkeliyken konuş, göreceksin ki pişman olacağın en güzel konuşmayı yapacaksın. ...........................................(Ambrose Bierce) .
Gönülden hıçkırıkların bayrak çektiği yerde,günah orduları tarumar olur gider.
Hiçbir şay insan hayatından daha değerli değildir.
HAYAT BİR FİLMDİR FİLMLER TERSTEN OLSA HAYAT HEP OLUMLU OLUR GİDEN GELİR ÖLEN DİRİLİR
^^Bırak devam etsin zaman nasıl olsa hepsi gelecekten geldiği gibi geçmişe gidecek.^^
'Bildiklerini anlat, ama aklı vermeye kalkma, anlatılanları iyi dinle, ama hepsini doğru sanma. Sessiz kalmak, bir şey bilmediğin anlamına gelmez, çok konuşmakta çok şey bildiğini göstermez. Herkesi kendine eşit gör, her kim olursa olsun bir insanı küçümsemek akılsızlık, çok büyük görmekte korkaklıktır. Cesaret akıldan gelirse cesarettir, bilgisizlikten gelirse cehalettir... '
'Banka soymak, banka kurup isletmekten daha ahlaklidir.' (Bertolt Brecht)
Kim mucadele ediyorsa, kaybedebilir. Mucadele etmeyen zaten kaybetmistir.' (Bertolt Brecht) .
'Hic bir ilerleme, mantikli davranisa geri donus kadar zor degildir.' (Bertolt Brecht)
Ölüm bulunduğu yerdeki herşeyi öldürür.
Veni-vidi-vici
(Geldim-gördüm-yendim)
...........(SEZAR)
Yükselmenin alçakçası
zayıfların sırtına basarak yükselmektir.
...................................(Schiller)
Her kalp ayrı bir dünya ve bir parça kristal aynı zamanda..Bir de bilerek kırılmışsa,artık acı da duymaz,başlar yok olmaya.
Gülerek günah işleyen,
ağlayarak cehenneme gider.
...............(Hadis-i Şerif)
ŞU İKİ ŞEYİ HİÇ UNUTMA :
......................1. Senin başkasına yaptığın kötülüğü,
......................2. Başkasının sana yaptığı iyiliği.
ŞU İKİ ŞEYİ HEMEN UNUT :
......................1. Senin başkasına yaptığın iyiliği,
......................2. Başkasının sana yaptığı kötülüğü.
Nazar eyle ileri,
Pazar Eyle götürü,
Yaratılanı hoş gör,
Yaratandan ötür.
...............(Yunus Emre)
ekti ve ilgi...
Bir millet için en büyük felaket tarihinin düşmanlarınca yazılması,her alanda bölünmüş ve ezilmiş halkların değişmez kaderidir
Arnold Tonybee
* Düşünüyorum, öyleyse varım.
.............................(Descartes)
.
* Düşünmek görmektir.
.............................(Balzac)
Agzinda bali olan arinin, kuyrugunda da ignesi vardir...
Amman dikkat diyorum :)
Öfkenin ateşi önce sahibini yakara;
sonra kıvılcımı düşmana ya varır ya varmaz.
...........................................(Şeyh Şadi Şirazi)
.
Öfkeliyken konuş,
göreceksin ki pişman olacağın en güzel konuşmayı yapacaksın.
...........................................(Ambrose Bierce)
.
Bagislanmis ozgurluk, tutsakliktir...
Hic kimseye, hic bir seye karsi onyargili olmayin, aldanabilirsiniz. Unutmayin ki, toplamanin etkisiz elemani, carpmanin yutan elemanidir...
Hep Yarınlar güzel olacak derler,
Oysa bugünler dünlerin yarınları değilmidir?
keşke insanlarda dağlar kadar asil durabilselerdi.
perpeh 18.10.2009 İST
' hayat bir nakarattir...' (yakupicik)
Anani da al git...
Kriz bizi teget gecti(!)
Silginiz kaleminizden once bitiyorsa, cok yanlis yapiyorsunuzdur...
Doğa bekçiyle değil sevgiyle korunur.
Korkuya dayanan bir barış bastırılmış savaştan başka bir şey değildir.