Her zaman çalışman; çok çalışıp da başarısız olduğun zaman dahi gayreti çalışmayı bırakmaman,elinden geleni yaptığın zaman da başarısız olduğun da üzülmeyip başka bir yoldan devam etmen ve başarısızlığın yaratıcılığı arttırdığını,daha büyük başarıları kamçıladığını unutmayıp bu hayatta başarı ile beraber başarısız olmanın da anlamını öğrenmen önemlidir. Aylin ADIGÜZEL
-Çilesi çekilmeyen şeyin aşkı olmaz. Aşk olmayınca, çile olmaz. Çile olmayınca ibda, meydana getirme cehdi olmaz, şevk olmaz, hiçbir şey olmaz, (aksiyon) olmaz.
Yok da ne demek? .. O bir 'var' olmak gerek... Tam yokta, yok da yoktur. Öyleyse 'yok' bir 'var' ın var ettiği var... Bir 'var' ki, yalnız o var, gerisi yok, yok da yok... Yok da o 'var'ın icadı...
Kavramların eksik olduğu yerlere, sözcükler tam zamanında yetişir.
sen sen ol.kimseye ezdirme kendini.
sen söz ol dillerde,iyi bildir kendini,
sen SEWGİ ol gönüllerde,umut ek her seferinde
Sadık duygular seni yanlış bir yola sürükleyebilir, sadakatsiz duygular ise seni doğru yoldan uzaklaştırabilir. O yüzden aklınla hareket et...
Çok şey bilmek az konuşmak,dinlemektir.Bırak onlar konuşsun.Sen azar azar konuş,yaptığını göster.
Aylin ADIGÜZEL
Her zaman çalışman; çok çalışıp da başarısız olduğun zaman dahi gayreti çalışmayı bırakmaman,elinden geleni yaptığın zaman da başarısız olduğun da üzülmeyip başka bir yoldan devam etmen ve başarısızlığın yaratıcılığı arttırdığını,daha büyük başarıları kamçıladığını unutmayıp bu hayatta başarı ile beraber başarısız olmanın da anlamını öğrenmen önemlidir.
Aylin ADIGÜZEL
Yürüdüğün Yoldan Bir Daha Yürüme, Eğer O Yol İyi Olsaydı, Zaten O Yolu Geçmek Zorunda Kalmazdın.. bu cümle bana aittir ve hayat felsefemdir..
YA PARAM OLAYDI YA DA HAMİYETSİZ OLAYDIM! MEHMET AKİF ERSOY
Sopalar ve taşlar kemikleri kırabilir; ama zehirli bir kalem en iyi intikamdır...
...
Kötüler, kendilerine tahammül edildikçe daha çok azarlar.
Tolstoy
· Ey altın sırmalarla süslü elbiseler giymeye, kemer takmaya alışmış kişi. Sonunda sana da dikişsiz elbiseyi giydirecekler.
-Çilesi çekilmeyen şeyin aşkı olmaz. Aşk olmayınca, çile olmaz. Çile olmayınca ibda, meydana getirme cehdi olmaz, şevk olmaz, hiçbir şey olmaz, (aksiyon) olmaz.
Yok da ne demek? .. O bir 'var' olmak gerek... Tam yokta, yok da yoktur. Öyleyse 'yok' bir 'var' ın var ettiği var... Bir 'var' ki, yalnız o var, gerisi yok, yok da yok... Yok da o 'var'ın icadı...
Kimden kaçıyoruz, kendimizden mi? Ne olmayacak şey!
Kimden kapıp kurtarıyoruz, Hak'tan mı? Ne boş zahmet. MEVLANA
Herkes,dil,ırk,renk,cinsiyet,siyasi ndşünce,felsefi inanç,din, mezhep ve benzeri sebeplerle kanun önnde eşit'-mi-dir.
ANAYASA MADDE 10.
Bir başkasını ezen ulus özgür olamaz K.Marx
İnsanın Kırk Yaşına Kadar Geçen Yılları Bir Kitap, Geri Kalan Yılları Da O Kitabın Eleştirmesidir. SCHOPENHAUER
nereye dönersen dön popon arkada kalır.
her insan ayrı bir cihan.
...
'ölüyoruz, demek ki yaşanılacak! '....................................................................................................................................i.ö.
'mağarada kapıya sırtı dönük oturanlar; gelip geçenin gölgesini hortlak sanırlar! ' fizanlı ;)
İnsan kendini aydınlatmak istedikten sonra; ampül değil ilim ile aydınlanır... Erzincanlı ;))
'ampül olmasaydı karanlıkta kalacaktınız'....................................fizanlı
Zulüm edeni affetmek,mazlumlara acımasızlıktır.
Ne oldum deme,ne olacağım da deme,ne oluyo lan! de.
Ne fark eder kör insan için elmasda bir, cam da... Sana bakan bir kör ise sakın kendini camdan sanma...
Elmas bir gözdür yürek. Ve çizilmeye görsün bir kere, artık hep sedefsi bir yırtıkla bakacaktır cümle aleme...
Gerçeği tahrifat,vicdani bir ihanettir.E.Ü
Atatürk'ün Evlatlarıyız, Ampulle Değil Cumhuriyet'le Aydınlanırız.
Hiç bir zaman KABAHAT tek taraflı değildir.Bir 'anlaşmazlık' ve 'iki taraf ' varsa,bir gerçek ve iki çıkar var demektir.
'Devletin dini olmaz...'
...
iki kuruşluk insana beş kuruşluk deger verirsen degersiz olan sen olursun