Bir gülüşünde iki gamze var.
O iki gamzende bir sürü ahın.
Kulağımda bir yerde yankılanır hala adın.
Adını da bilemedim oysa.
Sokağından geçmedim hiç.
Öperken yanağından defalarca,
Bir deli göze alıştı benimkisi.
Olabilme ihtimalinin paçasına tutunmuş,
Kalbime de çok yakışmış bir keşkeydi.
Söylenebilecek doğruları susma halim
Ve hoşuna gitmedi elimi uzatma şeklim.
Uzun zaman olmuştu sahiden
Her zaman ikinci bir şans yoktur.
Annesi babası öldüğünde ikinci bir şansı olmaz mesela kimsenin.
Onlar öldüğünde kimsesizsindir.
Avucuna düşen bir kar tanesini tekrar donduramazsın.
Eridiğinde ikinci bir şansı yoktur kar tanelerinin.
Ucurtmanin ipi koptuğunda tellere takılmaya,
Bakmıyorum.
Kapattım gözlerimi.
Sayıyorum bak; dört beş altı...
Istemez yan cebime koy aşkı.
Olmaz diyorum.
Bakma.
Ellerim üşüyordu.
Sıcak yazlardan güneş getirdin bana.
En güzel baharlardan, çiçek kokuları saldın saçlarıma.
Sevince, güldüm, gökkuşağına boyandı rengim.
Daha dün mavim yoktu benim,
Sen geldin, gökyüzü oldum kocaman.
Derin bir cam kesiği gibi...
Paslı bir pranga ayağımda.
Bastığım toprak çığlık atan bir sürü diken.
Kafesin demirleri deniz kokuyor.
Çarptıkça iki kilit daha ekleniyor.
Tırnaklarım uzamış.
Kimlere gittin?
Bilir mi ki değerini?
Kuşlar neşeli , çocuklar mahallede şen şakrak mı onda da?
Seni her gördüğünde masmavi denize dönüşüyor mu onun da gözleri?
Gökkuşağında bütün renkler sen mi onda da?
Kimlere gittin?
Ağzımda buruk bir tat.
Gözlerim daha yorgun...
Önümde gelincik tarlaları..
Yürüsem düşecekmişim ,
Koşsam kaybolacak gibiyim.
Elimden tutan deniz gözlü bir kız çocuğu.
Teninden öperim sevgilim,
Bana bakmayı sevdiren gözlerinden.
Selam değil de kokunu gönder olur mu?
Hasretin kalemime sarıldı bu ara...
Seni yazıyor, seni seviyorum hep.
Beni sorarsan iyi değilim pek.
Buz gibi bir bahar günüsün,
Canım karın içine batmış gibi sızlıyor.
Tüm mesafeye rağmen yanıbaşımdaydın oysa.
Şimdi yüreğim de göremiyor seni.
Neredesin sevgilim?
Üşüyor musun sen de benim gibi?




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!