Öyle güzelsin ki
Mümkün değil bakmamak;
Seni gören vazgeçemez,
Kendini sana adar...
Ben ki rüyamda görsem,
Uyanmak istemem
RÜYAMDA KAL NE OLUR
UYANDIRMASIN KİMSE BENİ
HEP UYUMAK İSTİYORUM
SENİ GÖRDÜĞÜMDEN BERİ
ŞU KÜÇÜCÜK(!) DÜNYADA
HER ŞEYİM KALDI YARIM
Artık arama beni,
Yalnızlığa alıştım
İnan gittin gideli
Unutmaya çalıştım;
Olmuyor,ne yapsam bilmem
Yerin asla dolmuyor
Bir nefes kadar yakınken böyle,
Nere kayboldun gizleme söyle!
Bu günler için beraber savaştık
Aşılmayan engeller aştık
Yarın ne getirir bilemem amma
Bu aşk biterse yazık olur
Daha binlerce kez
Ahımı alsınlar da ,
Dertlerimin
Prangasını serbest bıraksınlar;
Ben böyle de yaşarım
Belki sensiz,
Sordum herkese,
Sana çıkarmış her sokak...
Ben her sokakta,sokakların da
Her kavşağında
Aradım da seni
Umudun bittiği yerdeyim,
Yaşamak ağırmış ölümden usta
Sen de hemfikirsin bilirim
Böyle hususta
Ben hastayım,ama doktor da hasta
Kim bilir ,kim ne zaman ölecek;
Kimler olacak yasta...
Aklıma bile gelmiyorsun artık;
O kadar kalbimdesin ki...
C.SÜREYA
Özlemek;
Ölmekten sadece iki harf fazla...
C.S.
İstanbul'u hiç görmedim
Gezmedim kaldırımlarında;
Vefa denen bir semt varmış
Sende olmayan hani;
İstanbul'un Vefa'sında oturmak
Vefalı yapmazmış
Yalancıdır hep aynalar
Gir kalbime gör kendini
Gerçek yüzün bir bende var




-
Burhan Çinar
-
Perihan Pehlivan
-
Perihan Pehlivan
Tüm YorumlarEdep ve duygu şiirleriyle, ne güze, hayatı paylaşmak
kutlarım tam puanla
kutlarım tam puanla