Sensin benim her şeyim,
Senden başka kimsem yok,
Daha başka ne deyim;
Sen söyle,kime,nere gideyim?!..
Kaybolan yıllar olsa da
Kaybolmadı bende yerin
Girdim tüm kapılardan,
Arkasında "Sakın ha!" yazılanlardan bile..
Kapı girmek için değilse,
Niye yapılmış,
Niye girenlere günah yazılmış,
Bahtı karaysa sevdamın
Sırtından vurana
kızma, ona güvenip arkanı dönen sensin;
Arkandan konuşana da darılma,
Onu insan yerine koyan yine sensin...
Ö.HAYYAM
Turpun sıkından seyreği
iyidir demiş atalar...
Güç/Kalabalık nerdeyse
Oraya toplanmış
Korkak yalakalar...
Doğru her daim doğrudur
KERAMETİ KENDİNDEN MENKUL
O DA BENİM GİBİ ACİZ BİR KUL
NEYİNE KANAR,NEYİNE İNANIRSINIZ BU İN-SANLARIN?
YANİ KENDİNİ İN_SAN
SANANLARDANIN?!..
Kargaların kıçıyla güldükleri,
Bir gün defol git,
Ertesi gün ;
Ben öyle demek istemedimdi,
Sen hep yanımda olmalısın...
Diyenleri alkışlayanlarla,
Yalnızlık zor elbet,
Bak ne söyleyeceğim;
Yalnızlar intihar eğilimlidir derler ya,
Aile kurmuş,aklı başında,
Onca yıl çor çocuk yaşarken
Canına kıyanlara,
Fakir,bir kütükten kışlığını çıkarır,
Marangoz;sehpa,sandalye,masa,
Sanatçıysa görür onda mükemmel bir heykel,
Yani,herkesin derdi kendine has,
Başka,başka...
Oduncunun kafasıysa onu parçalayıp yakacak diye satmak...
Keşke hiç tanımasaydım
Varsın doğmasın bir daha güneş
Saksı dolu penceremden
Ben de bir insanım görmedin hiç
Hasta değilsem de ölüyorum kederimden
Git yolumdan
Sana yazdığım hasret şarkısı
Hep kulaklarında çınlayacak
Hep sevdiğim seveceğim
Ta ki ölene kadar
Bilir miydin bir sen vardın
Ancak beni anlayacak...




-
Burhan Çinar
-
Perihan Pehlivan
-
Perihan Pehlivan
Tüm YorumlarEdep ve duygu şiirleriyle, ne güze, hayatı paylaşmak
kutlarım tam puanla
kutlarım tam puanla