Bugün de pencerede yolunu bekledim.
Hay aksi!Aklım yine gitmiş olmalı.
Kalbimden çıkmadığını bir an da unuttum.
Kırlangıç olsam konsam dalına,
Nefesinin rüzgarında uçsam asumana.
Kolların,kanatlarım olsa,
Tez ulaştırsa bahara.
Yüreğim kırlangıç olsa,
Yasemin çiçeği ellerin,
Alınyazım sen kokar.
Sevmenin en yücesi gözlerin.
Ellerim ellerinde bahar.
Mevsimler eksilsin gölgemizde.
İncinmesin tek bir günün.
Bu gece bir parça koptu içimden,
Gidişine bir sebep ben bulamadım.
Maziye dalarken yaşlı gözlerim,
Sevgilim ben seni unutamadım.
Özlemin birikmiş sığmaz içime,
Gözlerinin ağına hapset beni.
Sözlerinin ruhunda yaşat.
Sana köle olmuşcasına tapayım.
Bırak bana tenini,
Sımsıkı bedenini sararak,
Yanayım
Yan yana iki çizgi gibiydik.
Solumda sen,
Sağında ben.
Birbirine kesişmeyen...
Bütün kuşlar maviye uçar Rojem.
Bütün kuşlar göğe avuç açar.
Bütün ağaç dalları bekler kuşları.
Bütün dallara silüeti düşer sevdamızın.
Bütün sözcükler şiirleri bütünler de...
Bir ben yarım kalırım...
Yar seni unutamam.
Unutsan bile beni.
Hiç kimse dolduramaz.
Kalbimdeki yerini.
Avucuna güller koysam.
Ben alevdim oysa sen nar.
Gözünden düşen bir damla yaş kadarmış aşkının ömrü.




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!