Sebebimin sen olduğunu kimse bilmeyecek,
Kriminal incelemede kalpte tek bir yara izi.
Faili meçhul yazacak polis tutanağında,
Gülüşüne vurulduğumu görmeyecekler...
Yer yüzünün iki farklı iklimi gibiydik.
Bir yanımız nem biriktirirdi.
Bir yanımız güneşten sıcak.
İkimiz de biliyorduk
Güneş doğmayacak.
Ve yalnızlıklar içinde
O vakit yakındır, döneceğim.
İnsan gurbette sahipsiz bir el,
Farz edin ki bir rüzgardım.
Farz edin ki esen bir yel.
Sol yanım Sahra'dan Çöl,
"Sen yok musun sen" dedi.
O da biliyordu yoktum.
Bu çağda var olmak ince düşünen kalbe cezaydı.
Çocuk gibi masumduk aslında,
Büyümekten korkan yanımızla.
Kimseye değmeden yaşıyorduk,
Var ile yok arasında.
Mevsimlerden Eylül'dü.
Aylardan sonBahar.
Ve sen yoksun...
Karmakarışık buralar.
Göğsümde taşırım ay ve yıldızı.
Şerefli bayrağım kandan kırmızı.
Yol açın geliyor Türk'ün yıldızı.
İnlesin sokaklar duysun şu dünya.
Şampiyonluk yakışır bizim çocuklara.
DOĞUMDAN ÖLÜME KADAR SÜRECEK BU YOLCULUĞUMUZDA, SEVGİ VE SAYGI İKRAMIMIZDIR LOYA...




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!