bir yıdız kaydı gökyüzünde,
dilek tuttum hemen ikimize,
olmasın sensizlik katran gecelerde,
kararmasın ruhum, bende ki ateşle.
içimde derin bir yara,
durmadan kanayan..
Sisler arasındaydım sarmıştı etrafımı,
Gözlerim görmüyordu kaybolan umutları,
Yüreğimde sevgiyle, yürüyordum yavaşca,
Geçmişte yaşanılan, anılarsa kayıpta,
Gelecekse önümde, hep saklı kapılarda.
Ah hüzün yine mi döndün geldin bana,
Bütün kapılar kapalıydı oysa,
Yüreğimden çıkarmıştım seni,
Bula bula beni mi buldun sonunda.
Yapraklar daha dallarında
Düşmediler yere,
hangi zaman öldürür beni,
kaç mevsim koparır ben den sevgini.
rüyalarda kalan aşk,
yaşadığım ömre bölünür mü.
bir seraptı hayalin,
damlalar halinde şimdi..
Uzaktan sevmek güzel seni,
Sesini duymak hasret sanki,
Açlıktan ölmek sevgin gibi,
Sevdiğimi bil bu yeterli.
Prangalandık ölesiye,
Düşünceler hep hasta, kalp yorgun düştü aşkta,
Umut teknesi herzaman, kaldı havada boşta,
Rüyalarda kalan aşk, sığamadı ruhuma,
Tek dileğim sevgiydi o da kaçtı sonunda.
Yalnız sen ol hayatımda.
Yalnız seni seveyim yaşantımda.
Sevgin, okadar büyük ki kalbimde.
Seninle bir bütünüm sanki.
Seni seviyorum birtanem.
Kalbimi verdim birkere.
karanlık bir gece de bakıyorum gökyüzüne,
ay çıkmadı yine.
siyaha esir gönlüm, neden hep beyazın peşinde.
bir elimde resmin, gözümün önünde hayalin.
bitmeyen güzelliğinle benimlesin işte.
oysa çocuklar gibiydik ikimizde..
Peynirli börek attım fırına.
Hadi gelsene artık yanıma.
Ne güzel gider çayda yanında.
İçelim aşkı, hep fincanlarla.
Uyuma canım fırında taze.
Parlıyordu binlerce yıldız gökyüzünde,
Tüm yıldızlardan en güzeli sen din.
Işıl ışıldın aniden kaymıştın yüreğime,
Bakışlarınla, gülüşlerinle, sözlerinle,
Gizemli halinle, ben seni sevdim.




-
Yusuf Değirmenci
-
İbrahim Halil Akın
-
Hilmi Serdengeçti
Tüm Yorumlaryine sevda ile sitem mayalaması bir ürün olmuş tadından yenemez halde okudukca haz alınan bir sevda şiir daha gönlünde sevgi dolu dost yürekten kutluyorum menekşe hanım
HÜZÜNLÜ SEVDA YÜKLÜ ŞİİRİ YAZAN SEVEN YÜREĞİNİZ USLANMASIN
SELAM VE SAYGILARIMLA
Şiir ve hikaye kitabını büyük bir zevkle okudum.
Yüreğine sağlık