Suyun başında bekler elinde diken
Namerdi sanırlar darıyı eken
Dağıtır sarpını her yoldan geçen
Kiminle yürüdüysen onunla siflen
Sözleri yaralar acıyı dağlar
Dost bildiğim ele verir sırrımı
Hayli zaman olmuş benden gideli
Söylediği sözler çok da iğneli
Hayli zaman olmuş beni sileli
Bakarım yüzüne yüzünde perde
Selam sana ey hayat
Yine ben içindeyim
Derdin ve üzüntünün
Tam da diplerindeyim
Şu fani dünyada bildim bileli
İnsanın eyisi hor gelir sana
Bir tas suyun ikram eden adama
Bir çelmeyi takmak hoş gelir sana
Helal lokma kaşındırır elini
Uzak mesafelerden gelerek girsen bahtıma
Bir kor koyar gibi yaksan içimi alev alev
Bin bir diyarın yükünü koyarak omuzlarıma
Versen de dertlerini şu yorgun canıma
Ama gelsen
Yarım kaldı her şey
Hep bi umut
Hep bi özlem
Hayat boyu aynı ikilem
İstemek ruha yük
İstemek bedene dert
Yürüyorum dikenlerin üstünde
İçimdekileri diyemiyorum
Yüreğim dolu gizliliklerle
İçimden akıtıp gidemiyorum
Attım tüm kaybolan ümitlerimi
Gidiyorum yolumda karanlığın izleri
Gidiyorum içimde bir sonbahar sabahı
Gidiyorum bir hüznün yumağında yaralı
Kaybolmuş bir hatıra olup da gidiyorum
Gidiyorum adın kalır fani ellere
Gönül inan bıktım senin elinden
Her güzeli senin canın mı sandın
Ahu gözleriyle bir baktı diye
O güzel gözleri senin mi sandın
Oturdum yanına sustum dinledim
Saçlarına Ak düşünce
Sonbahar gülü seçince
Rüzgâr eser İnce İnce
Gönül Neye ağlasın Ki
Bahar gelir gök delinir




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!