Kadın diye zor yollara vurdular
İstemedi adın kuma koydular
Para ile satıp mala saydılar
Kadın ana oldu değerli oldu
Çıkar olmayınca adın sildiler
çalışmayı bileceksin
uyumadan gezeceksin
hiç bitmeyen işlerinle
savrulup da gideceksin
ana oldun emek başlar
Benim bu gece kayıplardan bir ses
Benim masumluğu unutamamış bir gün
Yürüyüp de gidemediğim yerlerde bir ün
Ve bir anı saklayamamış umarsızca
Gönül ister günler hoş ile geçsin
Baharda çiçekler mis gibi koksun
Rüzgâr esse bile gülleri seçsin
Ruhumu okşasın kır çiçekleri
Ağaçlar yol boyu kuş ile dolsun
Gönül bağlarının seyrine daldım
Öttü şeyda bülbül gül yârelendi
Yüreğimi nazlı yarla doldurdum
Geçti sabâ yeli kul yarelendi
Âbın içtim yüreğime gam verdi
Hasret bağlarında dolandı gönlüm
Yaralı bir kuştu ağladı ömrüm
Ne bülbül ne gülde muhabbet gördüm
Bu gün zamandaki yolculuğumda
Serindir akarken gönül ırmağım
Sabah vakti ezan ile doğrulur
Kubbetüs Sahra da adın anılır
Rasülüllah gelir Miraç olunur
Kudüs yollarında Hakkı ararım
Zalime atılan kara taş gibi
Yüreğim çok kızgın bu aralar sana
Seni içimde öldürüyorum
Bütün yaptıkların her an gönlümde
Aklıma gelip de mahvediyorsun
Git desem gitmedin
Her dediğin sözde bir sitem vardı
Ne oldu da küstün yalan dünyaya
Bakışın gülüşün dertlere daldı
Ne oldu da geçtin bahardan yazdan
Söylediğim sözler sana uğramaz
Yaptığım şeylerin yarısı
İstemediklerim
Gülüşlerimin yarısı yalan
Her sorduğunuzda
Nasılsın diye
İyiyim dediğim




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!