YÜREĞİMDE KAL DEDİĞİM
Bir sevda olup gönlümde
Tutunduğum dal dediğim
Bülbül olup da gülümde
Yüreğimde kal dediğim
GÜVERCİNCE TAKLA ATMAK YAŞAMDA
Gözünde gönlünde yârin hayali
Ne pişmanlık ne bir keşke akşamda
Bozkırda şahlanan kısrak misali
Güvercince takla atmak yaşamda
Takılıp da bir serabın peşine
Deryaya varmadan bitersin gönül
Gayrı sevdan girmez mi hiç düşüne
Sefil ziyan olmuş gidersin gönül
Meyvesiz ağacın gürbüzdür dalı
Gülünü dalını yolup atmışsın
Senin gül açacak yazın kalmamış
Umudun yitirip özün satmışsın
Senin yücelerde gözün kalmamış
Sevdanı soldurup yele vermişsin
Of of of aslan yiğit
Yastığa da yaslan yiğit
Ekmeğine el koymuşlar
Yatağında köslen yiğit
İskarpini rugan deri
✿ ⊱ ╮ BİR SEN MİSİN DÖNEN MEKTUBU GERİ✿ ⊱ ╮
yüreğin bir yalım tutuşur toprak
dokunsam göz yaşların yağmur olur
goncada dökülen bir çiçek gibi
savrulur tebessümün yaprak yaprak✿ ⊱ ╮
Çocuk oldum beş yaşında
Hilal oldum yar kaşında
Nefsim musalla taşında
Seni düşünürken canan
Diken alır gül satarım
DİNİNİZİN GIYMETİNİ BÜLÜN
Galiba Şholov’un veya Dostoviyeski’nin bir romanında şöyle bir cümle vardı:....öyle ki farklı bir söze tahammül edemeyecek kadar despot ve cahil, bir romanı bırak, bir makaleyi baştan sona okuyamayacak kadar… tembel ve acizdi,”
Bir bilgeye: sen nereden öğrendin bunca deneyimi, olgunluğu diye sorarlar.
O da:
1- CAHİLLERDEN
Öyle kitapta değil
Öyle ütopya değil
Bırakın
Özgünlüğüyle
Özgürlüğüyle
Özgüveniyle
DAHA NE OLSUN!
Neyim yok ki
Yüreğim yalnız
Yüreğim sessiz
Yüreğim sensiz




-
Sadık Turan
-
Sebahattin Kömürlü
-
Cahit Telkök
Tüm YorumlarBeğeni ile okuduğum
güzel şiirdi. Tebriklerimi iletiyorum sayın şiir dostu.
kalemine sağlık Sn Nazik hoş bir şiir okudum yüreğinizde sevgi daim olsun ben PERİHAN PehLİVAN antoloji karmaşası devam edyor her yorum yazışımda başkasının adı çıkıyor bugünde sebahattin Kömürlü oldum işte.
Genis bir renk yelpazesi sunan güclü bir uslup
tebrikler