Bir bahar daha öldü içimde, fark etmedin
Sen gideli ne çiçek açtı ne de kuş öttü
Yokluğun bir zehir gibi damarlarıma yayıldı
Her nefeste biraz daha karardı dünya, biraz daha öldüm.
Geceler uzuyor, uzadıkça beni yutuyor
Rüzgâr adını getiriyor, bıçak gibi saplanıyor
Karanlıkta resmini çiziyorum ellerim titreyerek
Parmaklarım boşluğa değince ruhum parçalanıyor.
Gündüzler yalan söylüyor, güneş sahte parlıyor
Sen yoksan aydınlık da bir işkence sadece
Yıldızları sayıyorum her gece, hepsi sana benziyor
Ama hiçbirisi senin kadar parlak, senin kadar uzak değil.
Sensiz geçen zaman bir kılıç gibi kesiyor beni
Dönersen gelirim deme, gelmesen de beklerim
Kalbim senin mezarın oldu, orda yaşıyorsun hâlâ
Her gece bir gözyaşı daha bırakıyorum, en derininden...
Kayıt Tarihi : 8.05.2026 23:37:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.
Çok sevdiği insanı ansızın kaybeden bir gencin, hem içindeki mevsimleri hem de zamanı durduramayan derin acısını ve bitmeyen hasretini anlatan şiirdir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!