neden gelmiyor artık o eski bayramlarım
açılmaz oldu sese sus diyecek camlarım
doğumsuz kalmış gibi boşalmış gündengüne
oyuncaksız olsa da oyunlu sokaklarım
bozuluyor akşamdan ertesi kararlarım
yanan bedenlerinin adı kaldı duvarda
görmek istemeyenler görüp bakmayanı var
acının sessizliği dillenir yumruklarda
tutulmayan vaatler kor üstünde sönen kar
yılda bir ya da iki hatırlanır yasında
acınız..
yaktığınız yüreklerde
nasılsa ordan
yere düşemezsiniz
sarı şapkalı
Kaş yapayım derken göz çıkartıyor
Olmadık duaya amin de diyor
Sahi hangi akıl çelmiş aklını
Uymayan akıla boyun eğiyor
bana hayat veren
elleri yaşatıyorum
tek başınalığın
özgürlüğünde.
istemesem de
anıların
Umutlarıma kanat takar
Gönül keyfinin muştusu olur mavi
Renksizliğimin kırar inadını
Su misali şarkıyla dolar dilim
Merhabasıyla gökyüzüne merdiven dayar hayat
yeşilin en güzelini grilere kattınız!
siyah mil çektiniz gök maviliklere.
okşayan dokunuşlarla oydunuz en sert olmazlarımızı.
uyanmasın diye sabahı gecenin körlüğüne alıştırdınız.
hep kendinize yonttunuz payın haksızlığını.
Memleketim,
Bir ağaçtır yüreğimde
Her dalında bir türkü
Her yaprağında bir umut.
Toprağımın kokusu
Ekmeğimin tadı, tuzu
söylemelisin yüreğindekileri
boğazındaki düğümü çözmelisin
can kırıklarına sıkışan öfke
kendini dinlemekten bıkar.
yenilgide büyür umut




-
Işık German Ersoy
-
Abdulkadir Azaklı
Tüm Yorumlar* İçten hümanist duygular nota nota dökülmüş dörtlüklerle..*
Sonsuz kutluyorum..
* 10 Antoloji Yıldızı *
Sayın gülden hanımefendinin yazdığı şiirler çok anlamlı kendisini kutlarım Atatürk ilkelerini seven ve anlamını çok iyi bilen bir şiir dostumuzdur.Kendisine başarılar diler
mutlu ve hüzürlü bir hayat temenni ederim.Saygılarımla.
Abdulkadır azaklı.