Bekleyen anne gözleri yollarda değil artık
Tarhana kokusu yayılmıyor kömür sobası sıcaklığından
Baba elleri boşverişlerin tarumar bahçelerinde üşümeye yatmış
Dokunulmayan meyveler çürümüş yalnızlığında
Mor hüzünler yükleniyor şimdi uzaklara
Rüzgar kaçamağına saklanıyor dildekiler
Tenhalığı mı seviyor yoksa selamsız kalışlar
Bir başına bırakılıyor gidişlerim...
Gelme gidesiye
Işığa yakalanmış gözlerinle gel
Tut ellerini sevginin
Kalbinin sesi
Umudun neşesiyle gel
Gelmemiştin
yolların ucu sonsuzdu,yoktum
yalnızlığın etekleri zillenirdi
gözlerim gözyaşlarına gidip gidip gelmeye alıştıkça,çoktum.
Gelmemiştin
Dün akşam seni aradım şiirin yollarında
Öfkemin cesaretiyle bir köşeye çekilip seni okumak istedim sessizce
Yılların eskimişliğinde bekleyen anılar
kendini kanatırken
Gözyaşlarım şiir gözlerinle silinsin istedim.
Adını biliyorum
Kimin nesi olduğunu da
Ne yaptığını,ne yapmak istediğini
Hangi hayaller içinde neyi beklediğini
Onu da biliyorum.
Bilmediğim bir şey var ki
Gideceksin işte
İşte gideceksin!
Dilindekiler ayağına dolandığında
Dolananlar dilini susturduğunda
Sabahsız geceler, yorgun düşünceler, Neler neler birikti çiçeksiz baharlarda
Bulut, saklanırken fırtına kucağında
gurbet, selam hatrını sayarken sabır küpünde
sorular, hesaba katılmazken,
ezelden kurulmuş söz' ler,
kabaran gururu yontmuş
yapma güzelim yapma ne olursun
biliyorsun güçlü değilim ellerinsiz
sensiz uçurumlara savrulan- yel olurum
uzaklardan selam gönderip durma
başıma konmayan selamlarını almam




-
Işık German Ersoy
-
Abdulkadir Azaklı
Tüm Yorumlar* İçten hümanist duygular nota nota dökülmüş dörtlüklerle..*
Sonsuz kutluyorum..
* 10 Antoloji Yıldızı *
Sayın gülden hanımefendinin yazdığı şiirler çok anlamlı kendisini kutlarım Atatürk ilkelerini seven ve anlamını çok iyi bilen bir şiir dostumuzdur.Kendisine başarılar diler
mutlu ve hüzürlü bir hayat temenni ederim.Saygılarımla.
Abdulkadır azaklı.