Ahımda ikrarım yok
Açıp solmaya geldim
Acıma az kahır çok
Aklı bulmaya geldim
Derdim insan olmaktır
hayal mi...
çocukların neşesi koşuyor bahçeme
tam da sonbahar renklerinde
yolların adımları ezberli
seslensem gelir mi ki yine.
Akşamlar yakardı hüznümü
Söndürse gece yanardım
Şarkımı çağırdıkça gönlüme
Sesim dokunurdu sesime
Sürüklenen yaprak gibi
Rüzgarlardan kaçardım
Gel ey aşk, gel ki hafiflesin kalbimiz
Ne varsa eskiden, ne varsa yarından
Hepsi sen ol, hepsi biz.
Bir sigara içimi sürsün efkârım
Kanayan yaralar kabuk bağlasın aşk!
Yar elinden halim derdi günahım
Boran vurdu başım haralandı gel
Ömrün hakkı için bekletme artık
Sabır taşı gönlüm paralandı gel
Hadi aç pencereni
Nasibin el sallıyor sabah güneşinde
Kuşlar yeni bir şarkıya geçti çoktan
Ağaçlar en yeşiliyle dinlemeye koyuldu
Şiirlere sığındı konuşmayan sözlerim
susmasa şikâyeti nefeslere koşacak
sarılacak boynuna pusuda gerçeklerim
sevinç yolunu bulup yatağından akacak
Saç örgülerimde kaldı
akasya yapraklarının geliyor, gelmiyor telaşesi.
Yol gözleyen bekleyişlerim
müjdesine koşarken
kalbim yüzümde atardı.
Alamadığım selâmları
Kalp ağrıtan yangınları
İçimde saklı ahlarımı
Şiirlere koydum
Gidiyorum
7+7 TSM güfte denemesi
Gidiyorum diyenin vedası kimsesizdir
Kal diyemez duvarlar umuttan nem kaptıkça
Son noktayı koymanın zamanı tetiktedir
Kül olur dönüşleri maziye bir baktıkça




-
Işık German Ersoy
-
Abdulkadir Azaklı
Tüm Yorumlar* İçten hümanist duygular nota nota dökülmüş dörtlüklerle..*
Sonsuz kutluyorum..
* 10 Antoloji Yıldızı *
Sayın gülden hanımefendinin yazdığı şiirler çok anlamlı kendisini kutlarım Atatürk ilkelerini seven ve anlamını çok iyi bilen bir şiir dostumuzdur.Kendisine başarılar diler
mutlu ve hüzürlü bir hayat temenni ederim.Saygılarımla.
Abdulkadır azaklı.