I-
Sonsuz hayata çoğalıştır tükettiğimiz her nefes
Güldüğünde güler aynadaki sen, ağladığında ağlar...
Demez ki,ben sen değilim.
II
Kişi,
Kişiliği ile,
Kişidir.
Onu değiştirmeye kalkışmak,
Değiştiğimizin,
Delilidir.
Kıskançlığın sevgi değil
Neye baksam ona baktın
Fesatlığa etme meyil
Güzel gören göze battın
Sanki küçük bir çocuğum
Bir ses ki sessizliğinden kopmuş
Bir özlem ki anılara tutsak
Sonsuzluğa asılmış yorgunluğuyla kendini seyretmekte kadın.
"Aşılmadık dağ,
Yürünmedik yol bırakmadım.
Ko beni gidem…
gözü kara günlerimde
düşünmeyi kaybettiğim yerde
bekleyenim var
bulutlu yağmurları çok özledim
Arkası unutulmuşluk
Görmek zamanına ermemiş
Alın terinde soğumuş kömür izleri
Oku oku bitmiyor hikayesi
Geçmişten geleceği belliymiş
K'ömür
Bağrım delineli geçti bin yılı
toprağın altında en derindeyim
çile terlerini katık yapalı
bedenin çürümüş hallerindeyim
Konuş bakalım
Çarpıp böldüğün
Topladığın
Çıkarttıkların kadar
Konuş!
neden gelmiyor artık o eski bayramlarım
açılmaz oldu sese sus diyecek camlarım
doğumsuz kalmış gibi boşalmış gündengüne
oyuncaksız olsa da oyunlu sokaklarım
bozuluyor akşamdan ertesi kararlarım




-
Işık German Ersoy
-
Abdulkadir Azaklı
Tüm Yorumlar* İçten hümanist duygular nota nota dökülmüş dörtlüklerle..*
Sonsuz kutluyorum..
* 10 Antoloji Yıldızı *
Sayın gülden hanımefendinin yazdığı şiirler çok anlamlı kendisini kutlarım Atatürk ilkelerini seven ve anlamını çok iyi bilen bir şiir dostumuzdur.Kendisine başarılar diler
mutlu ve hüzürlü bir hayat temenni ederim.Saygılarımla.
Abdulkadır azaklı.