bu gece
bütün seslerin çekildiği bir vakitte
göğe baktım uzun uzun
yıldızlar konuşmuyordu
ay susuyordu
o asi dediğimiz rüzgâr bile
kendini dinliyordu sessizce
o zaman fark ettim
evren sandığımız kadar gürültülü değilmiş
gürültü bize aitmiş
koşmalarımız kaygılarımız bitmeyen hesaplarımız...
sessiz olan aslında her şeyi taşıyanmış
bir dağın karşısında durunca
neden küçük görünür insan
neden denizin kıyısında uzun uzun susmak gelir içinden
çünkü bazı hakikatler
kelimelerin sığamayacağı kadar büyükmüş
vaktiyle kelimeler dizdim önüne dünyanın
belki beni anlar diye
her cümlede biraz daha çoğaldı sesim
sonraki cümlede biraz daha kayboldum
ama en çok da sustuğum günlerde duydum içimdeki sesi
meğer sessizlik
sesin yokluğu değilmiş
her şeyin yerli yerine oturduğu o derin açıklıkmış
bir yaprağın düşüşünü
bir kalbin kırılışını
bir ömrün geçişini
aynı dikkatle dinlemek
görünmez bir eşikmiş
S.GÖL
Kayıt Tarihi : 31.05.2026 06:43:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!