Bırak ta birazcık seveyim seni.
Hiç incitmeden,hiç yormadan,
Ve sen hiç bilmeden.
Sadece dünyalar kadar,
Aldığım nefes kadar,
Bana biçilen ömür kadar,seveyim seni.
Bir çift ela göz gördüm,
Gökyüzünü unuttum.
Bir bakış,
Gecenin içinden geçip,
Gönlümü aydınlattı.
Herkese;
Nasılsın diyorsun ya,
Bir gün de bana sor…
İçimde kaç mevsim kırıldı,
Kaç bahar sustu,
Bir dost istedim,rüzgâr gibi essin,
Sessizliğime sığınsın,yükümü bilsin.
Göz göze gelince söze gerek kalmasın,
Bir bakışla gönlümün derinini anlasın.
Bir dost istedim, geceye kandil olsun,
Bir Dünya istiyorum;
İnsanların birbirini anladığı.
Kimsenin,kimseyi kırmadığı,
Ayrılıkların olmadığı bir dünya..
Bir dünya istiyorum;
Bir gece vakti gel,
Kimse duymasın.
Ay bile şaşırsın,
Neden bu kadar,
Sessiz olduğunu.
Artık öğrendim ki,
Bir tek cam kırıklarıyla kanamazmış insanın teni..
Hayal kırıklıkları hergün kanatabilirmiş yüreğini..
Ezberledim merak etme anne,
Üç öğün yemek yemekle büyümezmiş insan;
Gözyaşı da içmeliymiş kimi zaman..
Biliyorum ki gideceksin,
Yollar seni çağırıyor.
Ben susmayı öğrenirim,
Bir sesini bırak bende.
Bir kuşun yüreğinde ne sığar,bilir misin?
Göğe uzanan suskun dualar,
Rüzgârın koynunda uyuyan özlemler,
Ve belki de en çok,
Bir leylak açımı kadardır,
Kaldığımız bu dünya.
Mor bir tebessüm gibi geçer,
En güzel rüyalarda.
Toprak uyanır önce,




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!