Unutmadım! doğum gününü, dündü
Çiçekler avutmaz yoksan yazmışlar
Mektuplarım ‘'Bila Tebliği’' döndü
Yazdığınız adres noksan yazmışlar
*
Herkes sitem etmiş zehir zemberek
Sanki dersin üç beş kadın hamamda
Konuşurlar,konuşsunlar ne gam da
Ağzı olan konuşuyor! Tamam da
… Biliyorsan konuş ilham alsınlar
… Bilmiyorsan sus da adam sansınlar
Bilmeyeceksin
Her akşam neden ağladığımı
İçimdeki sensizliği bilmeyeceksin
Güneş her sabah hüzünlü doğacak
Göçmen kuşlar rüzgârlara karşı uçacak
Yağmur yağacak gülün üstüne
Açtım bugün albümü canlandı anılarım
Gözlerim dolu-dolu, bırakın ağlayayım
Kimisi acı-tatlı, kimisi kalmış yarım
Gözlerim dolu-dolu, bırakın ağlayayım
*
O albümün içinde nice varlar yoklar var
İster gerçek ister masal
Kandır beni gönlümü al
Ara sıra bir haber sal
Bu garip de mutlu olsun
*
Sen, beni de düşün biraz
Dedim ki bu sahtekâr üçkâğıtçı düzenbaz
Sözde Müslüman ama içyüzünü bilen az
Dokuz yıl önce dedim: ABD’li bir papaz
Tefe koydunuz beni oynattınız o zaman
Biri bana anlatsın bunlar nasıl Müslüman
*
BİR KAYYUM ATA
Gözü bağlı, gafil, bilgisiz, aymaz…
Ey Tanrım aklıma bir kayyum ata
Evdeki hesabı çarşıya uymaz
Ey Tanrım aklıma bir kayyum ata
Kapattık dükkânı on üç firmayı
Hazırladık kuzu incik sarmayı
Havalar ısınmış Ağustos ayı
Bizim aday bu gün köye gelecek
*
Sanki dersin bir çeşmenin akışı
Senin için gözlerimin bu yaşı
Gittiğin o yollardaki yokuşu
Çıkıyorum, çıkıyorum bitmiyor
*
Yokluğun aşılmaz bir Kaf Dağı da
Türklük ruhtu, islam beden
Böyle derdin hep, eskiden
Şimdi ne oldu da neden…
Bizi niye kandırdınız?
Bayrak inmez derdin, indi




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!