Yıllar yılı gözüm yollardaydı hep
Sen gelip geçtin de ben mi görmedim
Gelmediysen söyle var mı bir sebep
Sen gelip geçtin de ben mi görmedim
*
Denizden gelemez! Olmaz, yatı yok
Yaşayan mazimsin yarım hikâyem
Sen altın tacımsın başımda payem
Varlık sebebimsin hayatta gayem
Sen de yoksan ben neyleyim burayı
Mutluluk gölgemsin yalnızlık sesi
Eğilmedim! Kırdılar hep
Ben o eski ben değilim
Değiştirdi birçok sebep
Ben o eski ben değilim
Hepsi gerçek yalan değil
Siz Türk’ün bayrağını çöpe atın çiğneyin
Şeyhe-Şıha tam biat, kiralık olsun beyin
İşinize gelince hak deyin hukuk deyin
… Vallahi inanmazlar! Müslüman der ki duysa;
… Müslümanlık bu değil ben yokum eğer buysa
*
Aç kalmak bir yana hem de yorucu
Ne ekmek ne su ne de çay Tanrım
Bilal oğlan tutsun otuz orucu
Bizimki senede altı ay Tanrım
Hiç derler mi memur aç mıdır tok mu?
Unutmadım! doğum gününü, dündü
Çiçekler avutmaz yoksan yazmışlar
Mektuplarım ‘'Bila Tebliği’' döndü
Yazdığınız adres noksan yazmışlar
*
Herkes sitem etmiş zehir zemberek
Sanki dersin üç beş kadın hamamda
Konuşurlar,konuşsunlar ne gam da
Ağzı olan konuşuyor! Tamam da
… Biliyorsan konuş ilham alsınlar
… Bilmiyorsan sus da adam sansınlar
Bilmeyeceksin
Her akşam neden ağladığımı
İçimdeki sensizliği bilmeyeceksin
Güneş her sabah hüzünlü doğacak
Göçmen kuşlar rüzgârlara karşı uçacak
Yağmur yağacak gülün üstüne
Açtım bugün albümü canlandı anılarım
Gözlerim dolu-dolu, bırakın ağlayayım
Kimisi acı-tatlı, kimisi kalmış yarım
Gözlerim dolu-dolu, bırakın ağlayayım
*
O albümün içinde nice varlar yoklar var
İster gerçek ister masal
Kandır beni gönlümü al
Ara sıra bir haber sal
Bu garip de mutlu olsun
*
Sen, beni de düşün biraz




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!