Ve bir yeri bırakıp.
Bir yere taşınsam,
Unutup gün yorgunluğu ile eski eve gideceğimden korkarım.
Yollara söylenirim;
Aman götürmeyin beni geriye.
Uyuyorum
Felak, Nas… Gitmiyor kulağımdan telefonun sesi.
Birazdan kapıyı kırıp içeri girecek gibi, aranıyor alacaklılar.
İki senedir aramadığım amcam geliyor aklıma, rahmetli.
Ne zaman sıkışsam, sıkıştığı yerden himmet ederdi.
Şimdi yok yüzüm; bir Fatiha gönül alsın.
Yara gördüm yara, yara içinde.
Gördüm seni, gördüm
Yara içinde.
Bulundum.
Yarın bayram ismail.
Af var göklerden.
Babanın gözyaşı var.
Merhamet var yeryüzüne.
Ulaşmak, yakınlaşmak var.
Sana kalanlardan ziyade.
Ulu orta çıkıp!, kalbimdekileri haykıramam sana....
Yerin kulağı var,.. duvarın yazısı.
Şunca sene geçmiş,..geçmemiş gibi.
Kaşlarını çatmadan, öfkeni yutmadan.
O "ilk günkü"gibi...
Bakar mısın bana.
Rüyanda görürsün...
Bir Mercedes'in servis parasını.
Sen de, baban da Adem oğlusun!.
Çulun altına iskarpin.
Gelin arabasından atma zarfla, yaz memlekete gönderdiğin hayalini, satır atlamadan.
Kâbile selam söyle, kudurmasın kargalar.
Öylesine geçtim karşıdan, karşıya...
Karşıdayken bambaşka gibiydi!
Karşıya geçip bakarken geçtiğim, karşıya...
Karıştı yönleri dünyanın, bir karışta..
Hâ bir karış alttasın!. hâ yukarıda?.
Ben sana mağlubum..
Binlerce boş vere katıp kendimi.
Karadan,.. gırilere...
Renkler ararım içimde.
Diğer renklerim sensin.
Dolduramam yerini...
Bir hayli yol göründü,
usandığım şu vakitte.
Pencereden göründüğü gibi değil dünya;ne pencereler var dışarıdan bakınca.
Baktığım yer ne kadar sıradanmış aslında.
Telefonu elinden bırakınca,
Bana mektup yaz.
Ellerden bahsetme o ellerinle.
Sen, "siz"olsun satırlar.
Yokluğunu konuşalım boşlukların.
Bunca birikmişleri...




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!