Çile misin, dert misin, söyle bana sen nesin,
Geceme çöken hüzün mü, yoksa içimdeki eksik ses misin?
Adını koyamadığım bir sızı gibi içimde,
Ne zaman geçer desem, daha derine inersin gizlice.
Çile misin, dert misin, neden hep beni bulursun,
Kalbim yoruldukça sen biraz daha çoğalır durursun.
Gülmek isterim bazen, izin vermezsin bana,
Sanki mutluluk yasak da sen kalıcı bir yara.
Bir yanım seni bırakmak ister, uzaklara gitmek,
Bir yanım alışmış sana, sensiz kalınca titremek.
Bu nasıl bir bağdır, çözemedim hâlâ,
Ne tam sevebildim seni ne de kopabildim asla.
Çile misin, dert misin, yoksa kaderin adı mı,
Her gidenin ardından kalan o sessiz acı mı?
Belki de sensin beni ben yapan,
Her düştüğümde yeniden ayağa kaldıran.
Ama bil ki bir gün,
Ne çile kalacak içimde ne de bu dert,
Ben susacağım, sen biteceksin,
Ve içimde ilk kez huzur edecek yer.
Kayıt Tarihi : 14.04.2026 23:38:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




TÜM YORUMLAR (1)