**Aşinayım Ben Bu Aşka**
Aşinayım ben bu aşka,
Yarısı huzur, yarısı yara…
Bir bakışla başlar,
Bir ömür kalır hatıra.
Aşinayım ben bu aşka,
Gidişine de kalışına da,
Sevmenin en çok
Can yakan tarafına da.
Aşinayım ben bu aşka,
Yine de vazgeçmem…
Çünkü en çok acıtanı bile
En güzel seninle sevdim.
Kayıt Tarihi : 12.04.2026 22:53:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!