Bazı şeylerin adı olmaz,
Anlatmaya kalksan eksik kalır,
Sussan içini yakar.
Bir bakışla başlar bazen her şey,
Ne zaman olduğunu hatırlamazsın,
Ama ne zaman bittiğini
Hiç unutamazsın.
İnsan en çok neye kırılır, bilir misin?
Söylenmeyen sözlere,
Yarım bırakılan cümlelere,
Ve “belki” diye beklenen ihtimallere…
Zaman geçer derler,
Geçer belki…
Ama bazı anlar vardır,
İnsanın içinde kalır.
Ne tamamen gidersin,
Ne de kalabilirsin aslında.
Bir yerde sıkışır hayat,
Tam ortasında.
Ve bir gün anlarsın,
Bazı duyguların adı yoktur,
Koysan da yetmez zaten.
O yüzden…
Bu şiirin adını
Sen koy.
Kayıt Tarihi : 14.04.2026 00:29:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!