gülleri donduracak kadar
soğuksa elleri aşkın
uzatma elini el/veda e/derken...
bir kan pıhtısı üzerine yazılır kader
kim bilir ki nerede nasıl tecelli eder
batmaktan vazgeçip gecede kalır mı güneş
bir insan bir insanı, onda kalınca sever
ne geçmişinde
ne de geleceğinde
yok adım
sadece
hayatının bir kesitin de
evcilik oynamak; evlenmekten daha güzeldi
...
hiç kimseye anlatmadım
çocukluğumu
çocukluğundan başka
diyorlar ki; sen aşık mısın
haşaaa
herkesin içine ettiği şeyi sahiplenmek bana düşmez
I.
unutmak istediğim şeyleri hatırlatıyorsun
hazandan sonra gelen kış/ım
seni yaşamak istemiyorum artık
aynı kaderi paylaşmak acı veriyor bana
kim bilir belki çıkar gelirsin maziden
belki de beklediğim misafirsin yarından...




-
Hazangül Hüseynova
-
Sevilay Şahbaz
-
Sevilay Şahbaz
Tüm YorumlarŞiirlerini okudum. Memnun oldum. Size yaradıcılıq uğorları arzusu ilə
2007 ve 2009 da ne yazdıysam hala aynı fikirde olmak ne güzel bir şey iyi ki tanımışım seni mertlerin efendisi
2007 ve 2009 da ne yazdıysam hala aynı fikirde olmak ne güzel bir şey iyi ki tanımışım seni mertlerin efendisi