derdimi söylesem gül açmaz olur;
sen böyle bir hazan gördün mü gönül?
sis çökmüşse göğe, yol geçmez olur;
sebebin turnaya sordun mu gönül?
akşamdan sabaha ömrü çürüttün;
imgelere boğdurmam seni
hiçbir soru işareti yok şiirimde
asla nokta koymam sona
gördüğüm gibi olmalısın
bildiğim gibi
için aynı
hannelore graf,ın anısına
.....
Hiç şahit olmamıştım
Gözlerinin dolduğuna
sessizliğimi bozmamı istedi; içimden gelen bir ses
içimden gelen isyanı taşıyamadı; sesimi ulaştıracak nefes
inip inip kalkıyor serçeler
alev alev yanan
bahçemdeki kiraz ağacına
ve
bandırdılar dudaklarını en al'ına
gül /sen bülbüle meyil ver
kargalar ümitlenmesin
açma sineni güzel yâr
rüzgârın eli değmesin...
(Günbatımı düşleri...sh.101)
bülbül feryat eder
ayağına batınca güldeki diken
ya insan ne yapar
kirpi içinde iken...
................................can dostum'a
bir adım
bir adım daha attım
benden ileri
varsın olmasın sabah
sensiz olacaksa
sökmesin şafak
seni benden alacaksa
bulutlar tasalanırdı bizim için
ağlarlardı için için
onlarda anladı bizi
bir damlaya değmediğimizi
şimdi damla yok gözlerinde




-
Hazangül Hüseynova
-
Sevilay Şahbaz
-
Sevilay Şahbaz
Tüm YorumlarŞiirlerini okudum. Memnun oldum. Size yaradıcılıq uğorları arzusu ilə
2007 ve 2009 da ne yazdıysam hala aynı fikirde olmak ne güzel bir şey iyi ki tanımışım seni mertlerin efendisi
2007 ve 2009 da ne yazdıysam hala aynı fikirde olmak ne güzel bir şey iyi ki tanımışım seni mertlerin efendisi