hangi kapıyı çalsam
ağlamalı bir yüz çıkar karşıma
hangi göze baksam bir çift çeşme akar
hüznün oluklarına
eyy
beni o kapılara düşüren yüreğim
şiir yazdım kor ile
serinledim kar ile
muhabbetim yar ile
mevsimlere sor beni
bez mi elest ezelim
canımın yandığını
tırnaklarımdan gelen sızıyla anlıyorum.
ama
bir türlü anlamış değilim
kalple tırnak ilişkisini...
yağmura neden şiirin yok diyorlar
en güzel yağmur şiirini gözlerim yazar
say ki
vazgeçtim gözlerimden
avuçlarını duaya her kaldırışında
ömür denmiş oyuna
ben kapıldım suyuna
öbür dünya köyüne
şimdiden gider oldum
sırdaş oldum taş ile
dağ oldun; kar eğledin başımda
amansız kışlara benzettin gönül
volkanlar söndürdün; izi döşümde
yarınsız düşlere benzettin gönül
gökte dolaşan ay gibidir hasretin
yetişmez elim
kelebek ömrüyle kıyaslarım her gidişindeki ölümü
güvercin matemini bilir misin
ayrılıklarda kanatlarının düştüğünü
yarılır tabanları helal lokma uğruna
sırtında küfe. boğar umutlarını ipi
o dünyayı taşır da nasırlı omuzlarında
kahrolası dünya taşımaz onun hayallerini
onca umut ektim de, yeşertemedim çölü
çekip almak istedim, ateşten gonca gülü
zaten derdim de çoktu, üstüne dert ekledin
kendi kendime yüküm, bir de hicran yükledin!




-
Hazangül Hüseynova
-
Sevilay Şahbaz
-
Sevilay Şahbaz
Tüm YorumlarŞiirlerini okudum. Memnun oldum. Size yaradıcılıq uğorları arzusu ilə
2007 ve 2009 da ne yazdıysam hala aynı fikirde olmak ne güzel bir şey iyi ki tanımışım seni mertlerin efendisi
2007 ve 2009 da ne yazdıysam hala aynı fikirde olmak ne güzel bir şey iyi ki tanımışım seni mertlerin efendisi